pátek 4. března 2016

Tag #3: Unpopular Opinions


POPULÁRNÍ KNIHA, KTEROU NEMÁŠ RÁDA


Mno, těch je tu celkem opravdu dost. Ale knihou número uno je pravděpodobně Hvězdy nám nepřály. Nebo vlastně všechny Greenovy knihy.

POPULÁRNÍ KNIHA, KTEROU – JAK SE ZDÁ – VŠICHNI NENÁVIDÍ, ALE TY MILUJEŠ
Slovo milovat je silné slovo, ale mám ji rozhodně radši než ostatní – Stmívání. Pouze první díl, jelikož zbytek série mi prostě nedává smysl. V Americe lidi také nemají moc rádi sérii Hush, Hush od Beccy Fitzpatrickové a ProzřeníMary Dyerové od Michelle Hodkinové, které já naprosto miluju.

OTP, KTERÉ NEMÁŠ RÁDA
Tak za tohle mě většina lidí ukamenuje, ale nemůžu si pomoct. Hazel a Augustus z Hvězdy nám nepřály. Nevím, co je na nich tak speciálního. Vždyť se znali sotva 3 měsíce, tak o jaké velké lásce to všichni mluví? Ugh…

ŽÁNR KNIHY, KTERÝ NEVYHLEDÁVÁŠ
Nečtu paranormální knihy. Myslím, že buď bych se strachy pokakala, nebo blbostí hlavních postav skácela smíchy. A taky sci-fi a high fantasy. High fantasy bych chtěla změnit tím, že začnu číst Brandona Sandersena a Tolkiena. Ale sci-fi prostě ne-e. Důvod, proč se nikdy v životě nepodívám na Star Wars.

OBLÍBENÁ LITERÁRNÍ POSTAVA, KTEROU NEMÁŠ RÁDA
Říká se mi to s těžkým srdcem, jelikož jsem tuto postavu v dětství přímo milovala, ale když se teď podívám na jeho chování, tak se mi chce vzteky řvát. Je to Albus Brumbál. Neptejte se, proč ho nemám ráda, určitě na toto téma udělám někdy článek.

POPULÁRNÍ AUTOR, DO KTERÉHO SE NEMŮŽEŠ ZAČÍST
L. J. Smith. Námět jejích knih není až zas tak hrozný, ale ten styl, jakým píše, se mi strašně moc příčí. Obdivuji ty lidi, kteří od ní přečetli všech snad 50 knih v sérii Upíří deníky. Opravdu vám tleskám.

POPULÁRNÍ KNIŽNÍ „TROPE“, KTERÁ UŽ TĚ UNAVUJE (NAPŘ. ZKORUMPOVANÁ VLÁDA, ZTRACENÁ PRINCEZNA, MILOSTNÉ TROJÚHELNÍKY)
Poslední dobou mě strašně unavují milostné trojúhelníky. Ale ne vždycky! V některých knížkách mi to vůbec nevadí (např. Velký Gatsby – Tom, Daisy, Jay), ale v jiných ano (Upíří deníky – Damon, Elena, Stefan). Copak nikdo neumí vymyslet něco originálnějšího?

POPULÁRNÍ KNIŽNÍ SÉRIE, KTEROU SI NETOUŽÍŠ PŘEČÍST
Letopisy Narnie od C. S. Lewise. Nechápejte mě špatně, filmy mám strašně moc ráda, ale jelikož jsem na jednom blogu četla, že autor píše nesrozumitelně, tak jsem ztratila zájem. Prostě opravdu ne. Chci sem zařadit i knihy, které chci přečíst, ale až někdy jindy (třeba za rok, kdy nebudu mít tak velkou poličku nepřečtených knih na Good Reads), protože si nejsem na 100% jistá, jestli si je skutečně někdy přečtu :DPán prstenů Hobit od J. R. R. Tolkiena a Píseň ledu a ohně od George R. R. MartinaPána prstenů jsem ještě neviděla, ale nejdříve chci přečíst knihu, jenže si teď dávám pauzu od fantasy, takže tak. Zato jsem ale viděla všechny díly Hobita a naprosto ho miluji. Ale nemám žádnou omluvu na Píseň ledu a ohně. Měla bych už mít přečtený 1. díl, protože jedna kniha = jedna série v seriálu (kterou jsem dokoukala někdy v lednu :/). Bože, pomoc!

„KNIHA JE VŽDYCKY LEPŠÍ NEŽ FILM“, ALE JAKÝ FILM NEBO SERIÁL MÁŠ RADĚJI NEŽ KNIHU?
Netvor od Alex Flinn. Tuhle knihu tak moc nemám ráda! Film je rozhodně lepší. Nejspíše to bude tím, že tam hraje Alex Pettyfer, ale čert to vem!

2 komentáře:

  1. Tiež by som povedala, že sci-fi a fantasy nie sú žánre, ktoré vyhľadávam, ale ironiou je, že momentálne moje dve najobľúbenejšie série sú práve fantasy (Harry Potter) a sci-fi (The Lunar Chronicles) :D Ale tak to fantasy a sci-fi nie je také prehnané ani v jednej z týchto sérií.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Harry Potter je rozhodně moje nejoblíbenější fantasy série a to nikdy nic nezmění - naprostá srdcovka ♥. Sérii Měsíční kroniky aktuálně čtu a strašně moc se mi líbí :3

      Vymazat