sobota 30. dubna 2016

Book Haul: březen/duben

BŘEZEN - DUBEN book haul 2016


Tyhle dva měsíce stály v knižním slova smyslu za starou belu. Budete se divit, kolik jsem za tyto dva měsíce shrábla knih. (A budete mít infarkt, protože to je naprostá hrůza).
BŘEZEN 
↓↓↓

Jandy Nelsonová - Dám ti slunce
Jaj, taky jsem si jí musela koupit. Díky tomu, že nám ve škole rozdávali letáčky s knihami, které nově vycházejí, dostala jsem jako student 60,- Kč! A byla opravdu skvělá. Brzo bude recenze ;).

DUBEN 
↓↓↓

Po asi 2 letech jsem se rozhodla, přečíst si knihu, kterou jsem viděla mnohokrát jako filmovou podobu a musím říct, že si ji nemohu vynachválit. 

Aww, konečně dorazila ♥. Na tuto knihu jsem čekala více než jeden měsíc a to kvůli mé vlastní blbosti, takže mi prosím zatleskejte. Nebudu vám vypisovat, co se stalo, ale musím říct, že takovou chybu už nikdy neudělám a od teď budu brát cizí čísla. (Opravdu se neptejte proč. Už i tak se cítím jako velký debil.)

Pokud čekáte víc knih, tak vás musím zklamat. Za dva měsíce jsem si koupila jenom tři knihy. Knihomolové, můžete mě zabít...!

Žádné komentáře:

Okomentovat