pondělí 16. května 2016

[RECENZE] Darynda Jones - První hrob napravo


První hrob napravo (Charley Davidson, #1)

KNIHA: První hrob napravo
AUTOR: Darynda Jonesová
SÉRIE: Charley Davidsonová #1
NAKLADATELSTVÍ: BETA Dobrovský
PROVEDENÍ: Hardback
POČET STRAN: 352
ANOTACE: Originální „paranormální thriller“ plný humoru, napětí a neuvěřitelných zvratů. Charley Davidsonová, příležitostná soukromá vyšetřovatelka, pracuje se zesnulými na plný úvazek. Zemřelé vidí všude kolem, může se jich dotýkat a oni jí pomáhají s řešením vražd. Všechno je o to složitější, že ji sleduje tajuplný muž, jehož šarmu Charley neodkáže odolat… Kdo je vůbec ten záhadný hrdina, o kterém se jí zdají sny plné vášně? Je vůbec živý, nebo je mrtvý? Nebo snad existují věci mezi nebem a zemí, jimž ani „smrtka“ Charley nerozumí? 

MOJE HODNOCENÍ:

Moje první kniha, kde se vyskytují paranormální jevy. A musím říct, že se mi neskutečně líbila a zaryla hluboko pod kůži.

Knihy s takovou tématikou já totiž prostě nečtu a obloukem se jim vyhýbám. Jenže jsem se ve svém životě ocitla u bodu zlomu, kdy zkouším prostě nové věci. Ve středu jsem procházela knihovnou a narazila na tuhle velmi zvláštní obálku. Kdo proboha živého dává na obálku kosu?! Jenže když jsem si přečetla anotaci, tak jsem si málem sedla na zadek a hned jsem si jí musela půjčit.

Než jsem se do ní začetla Spíše, když jsem překonala můj neskutečně nechutně dlouhý reading slump, tak jsem se na ní vrhla a byla jsem očarovaná. Absolutně příběh žeru a těším se, až si přečtu druhý díl. Ten konec byl totiž strašně OMG moment a čelist jsem měla až na podlaze.

Autorce body přičítám tomu skvělému smyslu pro humor, který Charley měla. Ne každému její styl humoru sedl, ale jelikož já jsem sarkasmem a ironií prolezlá skrz na skrz, tak jsem se jemu neskutečně tlemila, až se po mě řidič autobuse otáčel. Připomínka budoucím čtenářům, knihu nečtěte na veřejných místech nebo v MHD. Lidé by si z vás dělali srandu jako ze mě další den ve škole. 


Žádné komentáře:

Okomentovat