sobota 28. května 2016

Téma: Nejoblíbenější seriály

NEJOBLÍBENĚJŠÍ SERIÁLY


Od přírody jsem strašný lenoch - čtu knížky, vůbec se nehýbu a koukám na všelijaké filmy a seriály. No, a jelikož pomalu, ale jistě, končí školní rok a začíná tzv. fáze nic nedělání, je na čase napsat, na co asi tak můžu koukat já.
Hra o trůny (Game Of Thrones)
Pravda, jsem sice teprve ve 3. sérii, ale tohle prostě nejde nemilovat. I když nesnáším více než polovinu postav, které se tam vyskytují, tak mě neustále baví, jaké intriky mezi všemi probíhají. Všichni se všemi manipulují, lžou si, podezřívají a zabíjí se. Mezi tím vším jsem si našla pár oblíbených postav, na které nedám dopustit. Jon Sníh, klan Starků a Tyriona. Zbytek postav z části nenávidím, chci je vidět mrtvé nebo je moc nemusím. Na konci dubna začala už 6. řada, takže SPOILERY EVERYWHERE!!
Proč na seriál koukat: Ehm, Jon Snow?!

Shadowhunters
Stále nevím, jestli se na ten seriál koukám kvůli tomu, že Nástroje smrti absolutně miluji nebo kvůli tomu, že miluji ten seriál. Má své chyby, pár herců se mi do těch rolí prostě nehodí a vizuální efekty také nejsou na nejlepší úrovni. Nejoblíbenější postavy pro mě je rozhodně Magnus, Alec, Izzy a Simon – a toho jsem v knize moc nemusela, pozor. Naopak se mi znepříjemnil Jace, jelikož v seriálu není takový jako v knížce, za což jsem dost nakrknutá. Nevím, jakým směrem se seriál bude dál ubírat, jelikož dostal druhou sérii, ale budu se na něj koukat i nadále, protože MALEC!
Proč na seriál koukat: Protože svět, který Cassandra Clare vytvořila, je nádherný. 

Cizinka (Outlander)
Jak to u mě již bývá, seriál mám stále rozkoukaný. Ano, i po 2 měsících, co jsem na něj začala koukat. Poslední dobu se na něj moc nehrnu, ale to bude asi tím, že se teď více soustřeďuji na školu, jelikož se za chvilku už uzavírají známky (o dějepise jsme se dokonce už i koukali na film; tuto činnost děláme pouze, když se uzavírají známky!), takže tak. Zpátky k Cizince. Mám takový pocit, že seriál dávají na TV programu Prima Love, ale nevím, jaký díl se vysílal naposledy. Na Cizinku se koukám v originále, protože třeba Jamieho hlas je božský. 
Proč na seriál koukat: Jamie Fraser *srdíčkový oči*.

MOJE POSEDLOST DÁLE POKRAČUJE...
Přátelé (F.R.I.E.N.D.S.) - kdo, proboha, nemá rád Přátelé?
Vlčí mládě (Teen Wolf) - Stydia navždy!!!
Jak jsem poznal vaši matku (How I Met Your Mother) - jsem starý dobrý úchlák do Barneyho a Robin :3.
Empire - viděla jsem sice teprve první díl, ale už vím, že ho budu milovat.
Dracula - je mi jedno, že už se dva roky nevysílá, je to ten nejlepší seriál EVER!!
The 100 - zasekla jsem se u druhé série, ale mám v plánu to do konce června dokoukat ;).

Žádné komentáře:

Okomentovat