úterý 12. července 2016

10 knižních dní: Den 7.


Každý má svého hrdinu, ke kterému vzhlíží. Někteří mají Supermana, jiní mají Percyho Jacksona. Já nemám ani jednoho z výše uvedených...

Harry Potter
Co by to byl seznam knižních hrdinů bez Harryho Pottera? Vím, že je ohrané považovat Harryho za svého hrdinu, ale raději bych vypila rybí tuk, než abych ho nezmínila. Pro mě bude Harry vždy největší hrdina ze všech. Vytrpěl si toho dost a přitom všechno zvládal. Ke svým přátelům je loajální, sláva v kouzelnickém světě ho nezměnila. Sledoval smrt svých rodičů a kmotra. A milion dalších věcí. Obdivuji každý jeho kousek.

Alenka
Upřímně, Alenka je sice šílená, ale krásně šílená. Chápete? Chci také spadnout do králičí díry a zažít dobrodružství, jaké zažila ona. Chci také potkat Kloboučníka. Chci se postavit Rudé královně. Chci mít stejné zážitky jako ona, protože fantastičtější život si nedokážu představit.  

Alec Lightwood
Ach jo, proč musí být gay? Ne, dělám si srandu. Miluju Aleca a Magnuse. Jsou spolu nejlepší a nikdy nepochopím lidi, kteří nemají Aleca rádi kvůli tomu, že je gay. Myslím, že když už je to 21. století, lidé by si měli uvědomit, že nezáleží na tom, jaké je člověk sexuality. Alec je skvělá osoba, která si toho zaslouží mnohem víc, než se mu dostává.

Celaena Sardothien
HÉÉÉJ! Konečně badass hrdinka, která se nestará jenom o to, kdo se jí líbí a koho miluje. Miluji tenhle typ dívek, protože mi stačí vidět ve škole, jak se holky chovají jenom kvůli tomu, aby se zalíbili klukům, a chce se mi zvracet. Celaena zůstává pořád sama sebou a je nájemná vražedkyně. Co víc si mohu přát?

2 komentáře:

  1. Jojo, Alenka jednoznačně ._.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já prostě nevím, ale Alenka má jedinečnou osobnost, tak jsem jí sem dát musela :D

      Vymazat