čtvrtek 14. července 2016

10 knižních dní: Den 9.


Jsem jediná, kdo čte tak od všeho všechno?

Fantasy
Moje posedlost s fantasy začala, jak jinak, Harrym Potterem. Od té doby na fantasy nedám dopustit. Měla bych si také už konečně přečíst klasiku mezi fantasy, Hobita nebo alespoň Pána prstenů. Hobit patří mezi moje nejoblíbenější filmy vůbec, tak snad mě kniha nezklame. Každopádně, byla bych ráda, kdyby autoři přišli s něčím originálnějším, protože ti samí upíři a vlkodlaci už mě unavují. Stmívání bylo fajn, ale už je to ohrané, jak se autoři snaží překonat Stephenie Meyerovou. 

Contemporary
Poslední dobou mám chuť číst jen samé contemporary knihy. Třeba taková Fangirl stála za veškerý můj čas. Před týdnem mi mimochodem došla kniha Než jsem tě poznala od Jojo Moyesové, na kterou se těším, ale myslím, že vypotřebuji všechny kapesníky, co máme v domě. Další knihu, kterou naprosto zbožňuji, je Velký Gatsby. Je to sice zároveň i romanťárna, kterou ocení spíše holky, ale je to skvěle napsáno.

3 komentáře:

  1. Nejsi, taky čtu všechno u čeho se mi zalíbí název nebo obálka.. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Kedysi som čítala iba contemporary a stále tento žáner preferujem, lebo je to pohodové jednoduché čítanie v ktorom sa človek zbytočne nestráca. Teraz sa pokúšam načrieť aj do ľahkého fantasy a sci-fi, keďže moje obľúbené série sú práve z týchto žánrov. Stále ma však iné žánre trochu desia :D

    OdpovědětVymazat