neděle 31. července 2016

WRAP UP - červenec 2016

Nerada se chlubím, ale dnes jsem velmi produktivní člověk. Napsala jsem již všechny recenze na knihy a okecávačky na filmy, a k tomu všemu píšu ještě tento měsíční WRAP UP. Schválně, jestli jste našli chyby v textu. Abych vám to zjednodušila, všechno je lež, pouze WRAP UP je pravda. Abych nekecala pořád o tom, jak velmi líný člověk jsem, tak vám s radostí oznamuji, že jsem se z Anglie vrátila živá a zdravá. A také to, že pozměňuji obsah měsíčního WRAP UPu. Změna je život. Přečtěte si celý článek a zjistíte, co je nového.

KNIHY
Děs a hrůza. Pouze 5 knih.
Město ze skla, Cassandra Clareová (re-reading)
♥♥♥♥
14. června – 5. července
Než jsem tě poznala, Jojo Moyesová
♥♥♥♥
10. července
Vampýrská akademie, Richelle Meadová
♥♥♥♥
26. července – 28. července
Mrazivý polibek, Richelle Meadová
♥♥♥♥
28. července – 29. července
Stínem políbená, Richelle Meadová
♥♥♥♥
29. července – 30. července

RECENZE
Než jsem tě poznalaMěsto z kostí (Nástroje smrti, #1)Město z popela (Nástroje smrti, #2)Origin (Lux, #4)

FILMY & SERIÁLY
Marvinův pokoj
Další film s Leonardem DiCapriem, který jsem za svůj život shlédla. A musím říct, že i když film měl skvělé herecké obsazení, do filmu jsem se nemohla pořádně zažrat, chápete? První polovina filmu mě kromě hereckého nadání Lea vůbec nebavila, tudíž jsem byla vděčná, že se to v druhé polovině konečně rozjelo. 4 hvězdičky

Me Before You
Neboli Než jsem tě poznala. Nejdříve jsem si přečetla stejnojmennou knihu *fňuk* a pak jsem skoukla film se Samem Claflinem a Emiliou Clarke v hlavních rolích. Myslím si, že se film držel knižní předlohy, i když mi tam pár scén chybělo, byl to skvělý zážitek. Rozhodně doporučuji lidem, kteří mají rádi filmy typu romantika-slzy. 5 hvězdiček

Zápisník jedné lásky
Jop, i já jsem podlehla kouzlu Ryana Goslinga. (TY JEHO SVALY!!!!!!) U filmu jsem nebrečela jak jiní, ale zato mě opravdu dojal. Skvělá love story, která mě asi nikdy neomrzí o ní mluvit. Asi hodinu jsem se rozplývala nad Ryanem, fakt! Ano, vím, že se chovám jak nadržená puberťačka, ale kdo je odolný vůči kouzlu Ryana Goslinga? 5 hvězdiček

Love, Rosie
A když už jsme u toho Sama Claflina… Tnhle film mám vyhlídnutý již delší dobu a musím říct, že jsem tedy čekala víc. Nebavilo mě, jak se Rosie a Alex pořád naháněli z Ameriky do Anglie atd. Každopádně, u filmu se hodně, HODNĚ nasmějete. Je to ten typ srandy, ze které mi tekly slzy z očí. 3 hvězdičky

Charlie Bartlett
Teď to vezmu z trošku jiného soudku. Nevím, jestli znáte tento film, možná jste o něm slyšeli, když na něj dávali upoutávky na televizním kanálu Nova Cinema. Já jsem viděla Roberta a to mi stačilo, abych se na ten film podívala. Myslela jsem si, že to bude totální slátanina, ale u filmu jsem se také nasmála. Ne s takovou vervou jako u Love, Rosie, ale byl to opravdu skvělý zážitek. 5 hvězdiček

Sense8
Sledováno: 29. června – 1. července
Jsem ráda, že jsem konečně po sto letech dokoukala Sense8. Na seriál jsem se začalo koukat někdy v březnu, ale postupem času jsem zapomněla, na co se to vůbec koukám a přestala jsem ho sledovat. Na internetu mě ale zaplavila vlna fotek z natáčení druhé řady, tak jsem si řekla, proč ne. A ejhle, ze seriálu se stal můj nejoblíbenější. Nikdy v životě se nestalo, abych měla ráda všechny hlavní postavy. Nikdy. Ale Sense8tu se to nějak povedlo. Wolfgang, Kala, Riley, Will, Lito, Nomi, Sun, Capheus. Všechny naprosto zbožňuji. Lito má nejlepší hlášky ze všech. Wolfgang je první Němec, kterého mám ráda. Kala je strašně chytrá a užasná. Will je starostlivý. Riley je islandské zlatíčko, které mě přimělo milovat Anglie ještě víc. Sun je nejdrsnější Korejka 4ever! Capheus je neocenitelný. Kdo nekouká, tak se koukněte. Nebudete litovat. 5 hvězdiček

Containment
Sledováno: 9. července – 25. července
BREČÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍM! Proč proboha živého, ten seriál měla pod kontrolou Julie Plec? Proč? Proč!!!?!?!?!???!!?!?! TOHLE SI JAKE RILEY NEZASLOUŽÍ!!!! *Frustrace level 100…* Nemůžu se víc rozepsat. Nemůžu, protože zase začnu po celým baráku řvát, jak život není fér, jak si Jake Riley zaslouží víc, že Katie a Jake měli být spolu. Nemůžu, protože zase začnu hystericky bulet a nikdo mě nezastaví. 50 milionů hvězdiček

OSOBNÍ ŽIVOT
No, kromě toho, že jsem více jak polovinu měsíce brečela kvůli víše zmíněnému seriálu, jsem se celkem rozjela. 1. července jsem odjížděla s rodiči do Chorvatska a vrátili jsme se 5. července. Zvláštní, bylo to poprvé, co jsem byla v Chorvatsku… Každopádně, já, vyblité zelí, jsem konečně chytila trochu barvy, ale pomalu ale jistě už zase začínám vypadat jak vlk sněžný. Doma jsem se ohřála sotva dva týdny a se sestrou jsem jela do Anglie. (19. – 24. července) Jelikož polovina doby, co jsme tam byli, byl hic jak na Sahaře, tak to bylo celkem utrpení, ale hrneček s Harrym Potterem a náramky v barvě Zmijozelu (mé koleje _) to spravily. A teď se konečně těším, že budu co nejdéle doma válet šunky a dohánět knižní výzvu.

A co vy? Jak se dařilo vám o prázdninách a kam jste se podívali? 

Žádné komentáře:

Okomentovat