pondělí 5. září 2016

[RECENZE] Richelle Mead - Stínem políbená


Stínem políbená (Vampýrská akademie, #3)

KNIHA: Stínem políbená
AUTOR: Richelle Meadová
SÉRIE: Vampýrská akademie #3
ŽÁNR: YA, fantasy
NAKLDATELSTVÍ: Domino
POČET STRAN: 328
!VAROVÁNÍ! SPOILERY Z KNIHY Vampýrská akademie A Mrazivý polibek
ANOTACE: Vlády se ujímá jaro a Rose Hathawayová by se měla připravovat na maturitní zkoušku. Jenže od nedávného smrtícího souboje se Strigoji se necítí zrovna nejlépe. Trpí nočními můrami, duši jí zaplavuje temný smutek a předznamenává cosi zlověstného.
Rose dobře ví, že jí není dovoleno milovat jiného strážce. Že musí především chránit Lissu, poslední princeznu z rodu Dragomirů. Jenže když přijde na krásného Dimitrije Belikova, některá pravidla se prostě musí porušit!
Rose své nejlepší kamarádce Lisse lže o svém vztahu k Dimitrijovi, ale jejich přátelství se nyní ocitá v ještě větším ohrožení než kdy předtím. Nesmrtelní vampýři se chtějí pomstít za to, co jim Rose nedávno provedla. Ve strašlivé bitvě, která předčí i nejhorší noční můru, se Rose bude muset rozhodnout mezi dvěma lidmi, na nichž jí záleží nejvíc. Bude ale její volba znamenat, že přežije jen jeden z nich? A pokud ano, bude to Lissa, nebo milovaný Dimitrij?

MÉ HODNOCENÍ:

Začátek slabý skoro jako tátovo kafe po ránu, ale konec na city útočný.

Hm, nemůžu uvěřit tomu, že jsem opravdu na internet vypustila to, že táta pije po ránu slabé kafe. Myslím, že tohle je něco jako rodinné tajemství, takže se celkem bojím. Ha ha, joke.

Výsledek obrázku pro richelle mead shadow kiss tumblrZkusme ignorovat ten začátek, protože to dokážu fakt napsat jenom já, a vrhnout se s chutí na ‚velmi záživnou‘ recenzi (knihu jsem četla v červenci, tak co si myslíte, že si z knihy pamatuju?). Jak ale asi tušíte, tak začátek pro mě tedy nic moc. Zdál se mi takový, no… Nezáživný. Prvních 30 stránek se mnou nic nedělalo. Zero, null, nada. Nic. Ale pak jsem do sebe konečně dostala více kofeinu a cukru a hned to začalo.
No to mě podržte, Rose konečně zažívá to, co má zažívat stínem políbená. A že to je celkem síla. Nebudu vám říkat, co, protože (zase..) HALÓ, SPOILER! Pokud jste knihu nečetli, tak se máte na co těšit. A pokud jste již četli… Tak to aspoň máte za sebou.

Nevím, co bych vám ještě napsala. Jen asi to, že Dimko mi zase (!!!!) zlomil srdce. Tentokrát nenávratně. Protože ten konec byl HOROR. Naprostý horor. I když jsem si užívala toho, že Lissa konečně ukázala, jak sobecká je, Rose mi bylo fakt líto. Ale whatever, hlavně že jsem si na Lissu zanadávala :D.

Btw: Taky tak milujete lesní chatky jako já :D? I když se Richelle mohla trošku víc rozepsat :D.

small gold starsmall gold starsmall gold starsmall gold starsmall gold star

Žádné komentáře:

Okomentovat