pátek 2. prosince 2016

hamilton book tag

hamilton book tag

Moje posedlost muzikálem Hamilton dosáhla vrcholu. Nejen, že mám na vyzvánění mobilu song Alexander Hamilton, dokonce i na budíku mám nastaven Guns And Ships. (Nemluvě o tom, že jsem mamce nastavila vyzvánění také na Alexandera Hamiltona.) Nikdo u mě doma nerozumí tomu, proč ho mám tak ráda. Častečně za to může to, že Hamiltona nikdy neuvidím na živo. A pak tu zbývá ta druhá část. Tento muzikál je zmodernizovaný. Historie zůstává stejná, jen styl písní je jiný, než na který jsou lidé zvyklí u muzikálů. Rap a hip-hop je pro tento muzikál samozřejmostí.

Pokud jste o Hamiltonovi (je jedno jestli o muzikálu nebo o samotném člověku) neslyšeli, nebo jste neslyšeli ani jednu písničku, tak to prosím napravte. Nebudete toho litovat a možná najdete i skvělou novou éru muzikálů.

(Ó MŮJ BOŽE!!!! THE REYNOLDS PAMPHLET A HURRICANE JSOU ÚPLNĚ ÚŽASNÉÉÉÉÉ!!!)

the room where it happend // knižní svět, do kterého bych se přesunula

Pro mě, jako pro kvalifikovaného čtenáře, existuje tolik možností. Jako první vás samozřejmě napadl, že to bude určitě Harry Potter, ale no tak, to by bylo moc očividné. Jelikož jsem teď až nezdravě posedlá Prythianem (přesněji, Nočním dvorem), takže tam. Velaris je, podle popisu, přesně to, co si představím pod pojmem krása, mír a klid. Chci mít za svého pána Rhysanda (a ne tím sprostým způsobem). Pokud jste četli druhý díl, A COURT OF MIST AND FURY, tak víte, co tím myslím.


the schuyler sisters // podceňovaná ženská hrdinka

Podceňovaná ženská hrdinka? Myslíte VŠECHNY ženské hrdinky, které se v knihách objevily? (Moje vnitřní obrovská feministka vzrůstá, nebudu lhát.) Je jich opravdu strašně obrovské množství. Ale, jak si tak prohlížím mojí knihovničku, tak si uvědomuji, že Cristina z LADY MIDNIGHT???!! Nevím, prost mi přijde, že o ni nikdo nemluví, a když ano, tak hanlivě. A to mě neuvěřitelně štve. Ona je přesně ten typ holky nezávislé na mužích. Nemá ráda, když ji muži zachraňují, to se raději naučí házet dýky a zabíjet démony. Dámy, vezměme si příklad!

stay alive // postava, kterou by sis přála, aby stále žila

Označte si celý bílý prostor v závorkách, pokud jste četli FÉNIXŮV ŘÁD. Protože spoiler, duh. (Sirius Black. Jako, co to sakra? To byla ta nejhnusnější smrt v celé knižní historii. Pokud jste smrt Siriuse přečetli/viděli se suchou tváří, tak jste necitové a máte srdce z kamene.)

satisfied // tvoje oblíbená kniha s více úhlů vyprávění (pohledů)

Teď si tak pomalu ale jistě uvědomuji, že jsem sice četla dvě či tři knihy z více pohledů, ale ani jedna se mi nelíbila. Kromě OSUDNÉHO POLIBKU. Ta byla fakt super. Kromě toho začátku, ten byl opravdu nudný. Knihy tohoto stylu moc nečtu, takže nemám z čeho moc vybírat.

the reynold’s pamphlet // kniha se zvratem, který jsi sakra nečekala!

(Tenhle song je supr-čokózní. Toho slova si nevšímejte, taková prostě jsem.) Těch knih je hoooodně. Ale opravdu. Jsem hrozná v tom, uhodnout, co se v knize stane dál. Já prostě nemůžu přemýšlet takto dopředu, takže bych do této otázky měla zařadit všechny knihy. Ale největší zvrat, bude to sice hodně klišoidní, ale HARRY POTTER. Já vím, poprvé jsem ty knihy četla asi v osmi letech, ale úplně si vybavuji, jak jsem celé týdny probrečela kvůli pátému dílu 😔😭.

non-stop // sérii, kterou jsem přečetla celou najednou

VAMPÝRSKÁ AKADEMIE. To bylo jediná série. Já vím, hrůza, ale co se dá dělat. Na maratony knih teď opravdu nemám ani pomyšlení, takže toto je moje jedná možnost. (Jo jo, léto na čtení bylo skvělé období.) Sice jsem se bála, že se mi série nebude líbit, ale sakra, bylo to super.

burn // nejhorší konec vztahu

Oj. Tak toto není vůbec těžké. Spoiler v závorce pro ty, kteří nečetli LADY MIDNIGHT od Cassandry Clareové – spoiler si přečtete vybráním textu. (Julian a Emma. Sice ten jejich vztah nebyl ani jako „vztah“, ale ten, kdo četl, chápe. TO BYLO OPRAVDU HNUSNÉ! Nenávidím Cassandru Clareovou *mrk, mrk*.)


Tadá, a to je bohužel konec. Samozřejmě, Hamilton obsahuje mnohem více, než těchto pár písniček, ale tohle je celý tag. Doufám, že jste se zaposlouchali. Taguji kohokoliv, kdo ho chce udělat!

Žádné komentáře:

Okomentovat