pátek 16. prosince 2016

Fantastická zvířata a kde je najít

Fantastická zvířata a kde je najít

Žánr: Dobrodružný, fantasy, rodinný
Původ: Velká Británie, USA
Délka: 133 minut
Obsah: Newt Scamander přichází do New Yorku se svým záhadným kufříkem, ve kterém se nachází obrovská sbírka vzácných magických tvorů z jeho cest kolem světa. Co se může stát, když se nadaný britský kouzelník vydá do Ameriky a jeho zvířata uniknou z kufříku?

Můj názor: Nikdy po mně nechtějte, abych překládala Newt. Nikdy. Protože říkat mu Mlok opravdu nehodlám.
Výsledek obrázku pro fantastic beasts and where to find them tumblr
Pro mě je toto strašně nostalgický moment. S kouzelnickým světem jsem celou dobu vyrůstala, tudíž je pro mě vším a rozumím mu víc než tomu světu, ve kterém aktuálně žiji. Je to na prd, nebudu vám lhát. A víte, co je také na prd? Že tento film polovina lidí nesnáší (??). Vím, že ne všem se líbí Harry Potter, ale jestli mi někdo do očí řekne, že tenhle film nemá ráda, tak si to osobně brát teda budu. To je, jako kdybyste uráželi mě samotnou.

Ráda bych mluvila o těch efektech, co se ve filmu celou dobu objevovali. Jako wtf? TO BYLA NÁDHERA! Je vidět, že J. K. Rowlingová (!!!), režiséři, herci (Eddie jako nerd Newt? ANO PROSÍM!), scénáristé a všichni ostatní, kdo se na filmu podíleli, si zaslouží největší potlesk na celém světě. Protože vytvořit všechna ta zvířata… To nikdo nikdy nedokáže ocenit.

Volba herců u mne dopadla na jedničku s hvězdičko. Aka, Eddie Redmayne je strašně cute, na roli nerda Newta se hodil skvěle a jsem ráda, že existuje. Queenie je prostě nej postava. Vtipná, trošku střelená (když jsme u té střelenosti – NEWT JE PŘÍBUŽNÝ LENKY LÁSKORÁDOVÉ!!!!! ASNSBHBBJCVJXCNCJHJYXJCHB!!!!!!!!!!!! Největší fangirl záchvat na světě.) Jacob!! Chci ho víc. Je mi jedno, jak to s ním dopadlo, chci ho v dalších filmech. Nejvtipnější, nejzmatenější mudla (nekouzelník – to mi na jazyk nejde) pekař. Ezra Miller (Credence) je můj oblíbenec už od doby filmu Ten, kdo stojí v koutě. Strašně moc ráda jsem viděla, jaký herec z něj vyrostl, protože tohle byl skvělý výkon. Ehm, Percival Graves. Ehm, ehm, ehm. Chci ho víc, protože Colin Farrell je nadaný, skvělý a úžasný. A protože ve Fantastických zvířatech hrál záporáka, za což jako všem děkuju, protože přesně tohle jsem potřebovala vidět. Teda až do té doby, co SPOILER se změnil v toho blbce Johnnyho Deppa aka Grindewalda. Grindewalda jsem si přála už od Harryho Pottera vidět na filmovém plátně, ale Johnny Depp? Jako opravdu? To nemůže zůstat Grindewaldem Colin? Protože poku nevíte, proč nemám ráda Deppa, tak se podívejte, jaké problémy měl se svojí ex-manželkou, a pochopíte mě. Teda pokud máte lidskou empatii, což média nemají. Tleskám, opravdu… KONEC SPOILERU

Takže ano. Tenhle film nadevše miluji. Nejoblíbenější tento rok a po Harrym Potterovi nejoblíbenější vůbec. Hádat se s těmi, kdo film nemají rádi, nebudu, protože vím, že je nepřemluvím a moje láska ke kouzelnickému světu je nekonečná, takže tak.

 Jo a jen tak na okraj – z kina jsem odešla s tím největším úsměvem na tváří. 

10000000000000000%

Výsledek obrázku pro percival graves tumblr
Hihihihihihihihihi 😍💜💕💓

Žádné komentáře:

Okomentovat