čtvrtek 11. února 2016

[RECENZE] Michelle Hodkin - Prozření Mary Dyerové

KNIHA: Prozření Mary Dyerové
AUTOR: Michelle Hodkinová
SÉRIE: Mara Dyerová #1
NAKLADATELSTVÍ: Brio
PROVEDENÍ: E-kniha, hardcover
POČET STRAN: 368
ANOTACE: Když se Mara Dyerová probudí jednoho dne v nemocnici a vůbec netuší, jak se tam dostala, má pocit, že život už nemůže být podivnější. Může. Věří, že za nehodu, při které zemřeli její přátelé, musí být něco víc. Nemýlí se. A po tom všem, čím si prošla, nevěří, že by se mohla ještě zamilovat. Plete se.


MOJE HODNOCENÍ:

Netuším, jak tuto recenzi mám napsat. Tak hold budu muset zaimprovizovat a něco zkusím sesmolit.

Hned narovinu říkám, hned od začátku jsem byla vyděšena strachy. Nic děsivějšího jsem ještě nikdy v životě nečetla. Teď, když mám přečtenou Dívku ve vlaku, tak si říkám, že Rachel a Mara mají něco společné. Obě dvě mají ex-přítele totální magory a výpadek paměti. K Rachel i Maře se všechno dostává po střípcích a to je na tom to nejlepší. Napětí.

Co knize nemůže nikdo popřít je, že děj není předvídatelný. On je tak zatraceně zamotaný a komplikovaný, že poprvé děkuji Bohu za to, že z takového typu knihy se stala série. To napětí, které z knihy čišelo, mě srazilo na kolena. Nevím, co se s Marou sakra děje, ale jsem napnutá jak kšandy. A Noah? Sakra, vím, že list mých boyfriendů z knížek už je i tak dost velký, aniž by tam figuroval zrovna on, ale nezařadit ho tam by byl hřích – jo, je to kunďák. Slušněji se to říct nedá.

Lidičky, je to komplikovaný. Všechno na této knize je tak zatraceně komplikovaný, že tahle recenze stojí za velkou starou belu. Musíte si jí přečíst. Ale fakt! Hodkinová píše svižně, rychle, nic neprotahuje. Kdyby nebylo mé kamarádky a úžasné obálce, tak bych o knize pravděpodobně neslyšela. Abych ale recenzi neukončila tak pochmurně, vtipné části v knize najdete taky, tudíž nemusíte být gotici, abyste si ji mohli přečíst. Snad jsem vás aspoň trošku nalákala, protože tohle mistrovské dílo si nikdo nesmí nechat ujít.

1 komentář:

  1. Fantastická recenze! Snad jedna z nejvtipnějších a přitom nejlepších, co jsem kdy četla :)

    OdpovědětVymazat