neděle 6. září 2015

[RECENZE] J. K. Rowling - Fantastická zvířata a kde je najít

 KNIHA: Fantastická zvířata a kde je najít
AUTOR: Mlok Scamander (pseudonym J. K. Rowlingové)
SÉRIE: SK
NAKLADATELSTVÍ: Albatros
PROVEDENÍ: Hardback


ANOTACE: Alespoň jeden výtisk knihy Fantastická zvířata a kde je najít vlastní téměř každá kouzelnická domácnost v celé zemi. Nyní, po omezenou dobu, mají i mudlové příležitost zjistit, kde žije pětinoh, čím se živí kluběnka a proč není dobrý nápad nechávat za dveřmi mléko pro bodloše. Výtežek z prodeje tento knihy je věnován nadaci Comic Relief, což znamená, že srpce a svrčky, které za ni zaplatíte, dokážou kouzla, jakých není schopen žádný čaroděj. Máte-li pocit, že to není dostatečně dobrý důvod k tomu, abyste se rozloučili se svými penězmi, mohu jen doufat, že až kolem vás půjde nějaký kouzelník v okamžiku, kdy na vás zaútočí mantichora, bude ochotnější než vy.
Nadace Comic Relief věnuje peníze, které obdrží z prodeje této knihy, na projekt určené na pomoc některým z nejnuznějších a nejzranitelnějších lidí v nejchudších zemí světa.
Fénix
MOJE HODNOCENÍ: Jako správný Potterhead jsem si musela přečíst i Fantastická zvířata a kde je najít. Celá knihy nás vtáhne do kouzelnického světa, spíše kouzelnické ZOO, a podrobně popisuje zvířata ve světa kouzelníků. Celkem se za sebe stydím, když pomyslím na to, že knihu mi dala sestra k Vánocům a já jsem po ní sáhla teprve teď. A, aby toho nebylo málo, mě k přečtení této knížky dokopala teprve Sklenice plná knih
Maďarský trnoocasý
Knihy mě opravdu bavila, kromě prvních 20 stránek. Přiznávám, kouzelnické dějiny mě moc nazajímají, sotva mě zajímají ty naše, ale hned jak všechen dějepis skončil, vtáhlo mě to rovnou do horlivého čtení :D. Harryho, a místy i Ronovy a Hermioniny, poznámky mě opravdu bavily :). Plus dávám ještě i kresbám, které nakreslila sama J. K. Rowlingová.

1 komentář: