neděle 13. prosince 2015

[RECENZE] Abbi Glines - Hranice nevinnosti

 KNIHA: Hranice nevinnosti
AUTOR: Abbi Glinesová
SÉRIE: Rosemary Beach #1
NAKLADATELSTVÍ: Yoli
PROVEDENÍ: E-kniha


ANOTACE: Blaire Wynn opustila malý farmářský domek v Alabamě poté co jí zemřela máma, aby se přestěhovala k otci a jeho nové ženě do rozlehlého domu na pláži na Floridě. Není připravená na změnu životního stylu a ví, že do tohohle světa nikdy nezapadne. A pak je tu její nevlastní bratr, se kterým jí táta přes léto nechal, zatímco se ženou utekl do Paříže. Rush je stejně tak zkažený jako je úžasný. Dostal se jí pod kůži. Blaire ví, že pro ní není dobrý a že nikdy nikomu nebude věrný. Je znuděný a má tajemství, které by Blaire neměla nikdy odhalit, ale i když tohle všechno ví… Blaire do toho možná spadne příliš hluboko.
MOJE HODNOCENÍ: 

NÁMĚT

Ano, já vím, že to neustále píšu, ale je to tak. Hranice nevinnosti je tak strašně čtivá knížka a hlavní dík tomu připisuji lokalitě, do které byl děj zasazen. Moře a písek na mě vždycky působily klidným dojmem. Stejně tak jako na Blaire.

LIDÉ JSOU PŘECI JEN LIDÉ

Je hezké si přečíst knížku bez fantasy prvků. A těmi fantasy prvky nemyslím jen upíry atd., ale i například holku z maloměsta, která si usmyslí, že se pro ní ten sexy playboy změní. A přesně taková Blaire není. Ano, hned od začátku jí Rush přitahoval (no tak holky, koho ne?), ale věděla, že by jejich vztah nevydržel. Oba dva si od sebe zpočátku budují bariéry, ale jsou to přeci jen lidé. Živočišný pud hold nezastavíš :D.

HAPPY ENDING? NO NEVÍM, NEVÍM...

Hranice nevinnosti není samostatná knížka?! jo, taky mě to překvapilo. Na konci jsem doslova lapala po dechu a říkala si, že mi ve čtečce chybí posledních 20 stran. Konec mě natolik zasáhl nepřipravenou, jako žádná knížka předtím. A jak to všechno nakonec doopravdy skončí? Bude happy ending?



Závěr: Knížka je natolik dobrá, že jsem ji slupla do 2 hodin.


Žádné komentáře:

Okomentovat