čtvrtek 24. prosince 2015

Book Haul: listopad/prosinec

NOVEMBER - DECEMBER book haul 2015

Sníh byl letos jenom někdy na začátku listopadu a to moc sněhové nadílky tedy nebylo. Doufala jsem, že na Vánoce se přece jen stane nějaký zázrak a probudím se do zasněžené krajiny. Podívám se ráno - dobře, až odpoledne, jsem strašný spáč :D - z okna a vidím stromy tancovat v lehkém větříku a slyším zpívat ptáky. Nepřipomíná mi to prosinec - a to měla před dvěma dni začít zima - ale květen. Počasí si z nás hold dělá srandu -_-. Aspoň, že knížky mě na nějakou tu chvíli zabaví :D.




_____________________________________

LISTOPAD 
↓↓↓

Victoria Aveyardová - Rudá královna
Dlouho očekávaná novinka tohoto roku. Páni. Po téhle knížce jsem tak zoufale koukala a říkala si jaký to určitě bude trhák. Díky bohu jsem nemusela utrácet své drahocenné kapesné, protože jsem měla 25. listopadu svátek, tudíž mi moje drahá sestra nadělila Rudou královnu. Recenze zde → RUDÁ KRÁLOVNA

PROSINEC 
↓↓↓

Francis Scott Fitzgerald - Velký Gatsby
Ó můj bože! Film Velký Gatsby totálně miluji, shlédnu ho snad každý týden. Nebyla jsem překvapená, když jsem tu knížku rozbalovala pod stromečkem, ale ta obálka! Taková... Krásná. Leonardo. DiCaprio. A. Ta. Herečka. Jejíž. Jméno. Si. Nepamatuji. Jdu číst klasiku, lidičky!

J. K. Rowlingová - Harry Potter a kámen mudrců, ilustroval Jim Kay
Nádhera! Zase říkám - překvapená jsem nebyla, o knížku jsem si řekla, ale i přesto mi to nezabránilo uronit slzy, když jsem ZASE rozbalovala PO TOLIKA LETECH Harryho Pottera :'). Ty ilustrace! Ó MŮJ BOŽE!!!!! 
 Kvalita a lá prase -_-

Cassandra Clareová - Mechanický anděl
Na tuto série se tak těším :3. V Americe to má úžasné ohlasy, tak snad to nedopadne jako u Rudé královny. Poslušně hlásím, že jsem se vyhnula všem spoilerům, takže netuším s kým kdo skončí, co se stane, jak se všechno vyvine apod. Recenze zde → MECHANICKÝ ANDĚL

Jennifer Nivenová - Všechny malé zázraky
Ta. Obálka. Tak jednoduchá, ale zároveň, tak krásná :3. Jak říkám, knížka má také skvělé ohlasy, ale nejen v Americe, ale i u nás. Doufám, že se mi děj bude líbit víc než u Hvězdy nám nepřály. Jak tak o nich mluvím, tak si čím dál tím víc uvědomuji, že bych na ni asi měla napsat recenzi, abych všem objasnila, jak to s nimi mám. Recenze zde → VŠECHNY MALÉ ZÁZRAKY

Gayle Forman - Just one year
Tak s tímhle mě sestra naprosto překvapila. Nejen, že mi koupila Všechny malé zázraky, termo-hrnek, ale i ANGLICKY PSANOU KNÍŽKU! Nejdřív jsem si říkala, snad se mě snaží zabít nebo co, ale už delší dobu si říkám, že bych se k tomu čtení v cizím jazyce měla více upnout, takže dík moc za příležitost s tím konečně začít :).

A copak vy a vaše knihovnička? Přibyl nějaký nový člen rodiny :)?

Žádné komentáře:

Okomentovat