sobota 26. prosince 2015

Téma: Hudba


SLUCHÁTKA
  • Nevycházím bez z nich z domů.
  • Vlastně ani z pokoje.
  • Snadno je rozbiju.
  • Skoro každé 3 měsíce si kupuji nové, díky své nešikovnosti.
  • Potřebuji si koupit náhlavní sluchátka.

Ani nevím, proč jsem článek začala takto. Bude to asi pravděpodobně tím, že skoro nikdy si nepouštím hudbu nahlas. Jenom když vařím - což se stává velmi zřídka. Poučila jsem se z pečení cookies, měla jsem je celé od čokolády.

CO POSLOUCHÁM?
  • Adele
  • Beatles
  • Beyoncé 
  • Rihannu 
  • Halsey
  • Sama Smitha 
  • Justina Biebera - úplně vidím ty hejty :D
  • A Brity všeobecně  
NA ČEM POSLOUCHÁM?
Pořád někam cestuji. Nezáleží na tom, jestli do kuchyně nebo na letiště, jsem neustále v pohybu. V tomto ohledu je mojí jasnou volbou mobil. Ale když jsem celý den doma, na mobil šáhnu pouze, když mám chuť fotit nebo zkontrolovat Instagram, mojí jasnou volbou je počítač. V obou těchto chytrých věcičkách mám nainstalovanou pouze jednu jedinou hudební aplikaci, která mi sedne na 100% - Spotify.
Spotify = teoreticky vzato, v aplikaci Spotify máte milióny skladeb v jedné aplikaci, které jsou uspořádány v různých playlistech. Spotify má dvě verze - Free a Premium. Spotify Free funguje pouze s připojením na internet, je zadarmo, místy se vám přehrávají reklamy a písničky si nemůžete stáhnout. Za Spotify Premium se platí (na 3 měsíce je to něco kolem 160 Kč), bez reklam a písničky si stačí jenom stáhnout a můžete je poslouchat i bez WiFi.


JÁ, HUDBA A ČTENÍ?
Samo sebou! Bez hudby si čtení nedokážu představit. Byly ale časy, kdy jsem se nemohla soustředit, takže jsem seděla na křesle, četla knížku a poslouchala štěkot psů. Díky bohu, tyto časy už pominuly a já si v klidu můžu pustit svojí oblíbenou hudbu. I když se mi dobře čte s náhodným výběrem písniček, ještě lepší je čtení se Spotify playlistem vytvořeným speciálně na čtení. Pokud máte zájem, na Spotify se jmenuje Reading Soundtrack. Skvěle se koncentrujete, je tam tuším pouze instrumentální hudba.




Žádné komentáře:

Okomentovat