sobota 9. ledna 2016

Tag #1

Po celkem dlouhé době jsem se rozhodla vyplnit konečně nějaký knižní tag. Pár jsem jich našla, ale nejzajímavější mi přišel právě THE BOOK COURTSHIP TAG, takže pojďme na to :).

1) PRVOTNÍ PŘITAŽLIVOST - knížka, kterou sis koupila kvůli krásné obálce

No, abych pravdu řekla, tak si knihy kupuji zejména, jak vypadá jejich obálka (na druhém místě je anotace). Přiznejme si, že přísloví nesuď knihu podle obalu, u nás čtenářů moc nezabírá. Za poslední asi 3 měsíce mě oslovilo pouze pár knih s překrásnou obálkou. A mým favoritem je kniha od Jennifer Nivenové Všechny malé zázraky. RECENZE
2) PRVNÍ DOJEM - knížka, která tě dostala svou anotací
Těch tu je opravdu hodně, ale zase - mým jediným favoritem je Rudá jako rubín od Kerstin Gierové. Nikdy předtím jsem nečetla knížku o cestování časem, takže pro mě novinka, a také příjemná změna od všech těch vlkodlaků a upírů :D. RECENZE
3) SLADKÉ ŘEČI - knížka, která tě dostala díky stylu, kterým je napsána
S něčím se vám svěřím -  u mě je velmi těžké najít správný styl psaní. Je to opravdu moc, moc těžké a těchto knížek se najde skutečně jenom málo. A na nejvyšší příčce ve skupince Styl psaní je Skleněný trůn od Sary J. Maasové. Pěkně svižně to tam ubíhalo :D. RECENZE 
4) PRVNÍ RANDE - první díl série, který tě přiměl koupit si zbytek Poučila jsem se od Upířích deníků, že si musím koupit nejdříve 1. díl a až po přečtení posoudit, jestli si koupit zbytek série. (Jen tak pro info, koupila jsem si prvních 10. dílů do 3 měsíců a poté si dala maraton všech knížek najednou. Všechny díly jsou tak strašně napsané, že se stydím, že jsem to vůbec přečetla). Díky té mojí zkušenosti, takto postupuji raději už celý svůj život. Od Divergence jsem čekala, že bude kopírák Hunger games, ale díky bohu ne. 
5) POZDNÍ NOČNÍ HOVORY - knížka, která tě přiměla zůstat vzhůru celou noc                                                                                         Byla jsem překvapená, že jsem vyhrála knížku na blogu Elišky, takže jsem byla tak moc napumpovaná štěstím, že jsem ten den nemohla usnout. Vyhrála jsem knížku Všem klukům, které jsem milovala a... PANEBOŽE!!!! Ano, četla jsem jí dva dny, ale to jenom proto, že mě už strašně pálily oči (někdy kolem třetí ráno :D), že jsem si stihla jen založit stranu, než mi hlava padla na polštář a já na 10 hodin neumřela. RECENZE


6) VŽDYCKY V MÉ MYSLI - knížka, o které jsi nemohla přestat přemýšlet
Tak toto je až moc snadné - Relikvie smrti od J. K. Rowlingové, série Harry Potter. Re-reading si dávám každý rok, ale i teď, asi po miliontém přečtení, na mě zase dolehlo, že toto je poslední kniha celé série. Takže co mi zbývalo? Sníst čokoládu. 
7) FYZICKÉ SBLÍŽENÍ - knížka, která tě zaujala tím, jaká je na omak
Jsem sice knihomol, ale já na knihy prostě nesahám pro potěšení. Ano, čichám ke stránkám, ano, líbí se mi ta vůně, ale svoje knihy opravdu neosahávám. Ale nejpříjemnější pro mojí ruku bych řekla, že byla Rudá královna od Victorie Aveyardové. RECENZE
8) SETKÁNÍ S RODIČI - knížka, kterou bys doporučila rodině a známým
Naposledy, když jsem chtěla rodičům nebo známým doporučit Harryho Pottera, tak jsem dostala jebáka za to, že pořád melu o knížkách. Po této chybě jsem se poučila (moje rodina a známí nikdy nebudou mít rádi knížky). Ale už jsem zkoušela sérii Hunger games a u mé kamarádky to zabralo. RECENZE

9) PŘEMÝŠLENÍ NAD BUDOUCNOSTÍ - knížka nebo série, u které jsi si jistá, že ji budeš číst ještě mnohokrát
Tady není co řešit. Jednoznačně Harry Potter.
(obrázek není můj, já blbá jsem vyfotila jenom 1. díl -_-)

Žádné komentáře:

Okomentovat