neděle 21. února 2016

[RECENZE] Sarah J. Maas - Půlnoční koruna


KNIHA: Půlnoční koruna
AUTOR: Sarah J. Maasová
SÉRIE: Skleněný trůn #2
NAKLADATELSTVÍ: CooBoo
PROVEDENÍ: Paperback
POČET STRAN: 396
ANOTACE: Celaena se stala královou bojovnicí a má za úkol pro něj dělat tu nejšpinavější práci. Ovšem sama dobře ví, že král je mimořádně krutý a jeho chování ovládá tajemné zlo. Proto se snaží odhalit jeho tajemství, ale přitom mu nezavdat příčinu, aby ji podezíral. Rozehrává tak smrtelně nebezpečnou hru, v níž jde nejen o její život, ale i o život všech jejích přátel. A jedné noci se stane to, čeho se nejvíce obávala a co její život rozmetá na kousky.

MOJE HODNOCENÍ:
To, že jsem musela čekat na napsání recenze 4 dny, o něčem vypovídá. Nemohla jsem totiž najít slova. Až tak byla výborná.

Pokračování Skleněného trůnu mi drásalo nervy hned od první kapitoly. Nechci spoilerovat, ale CHAOLENA FOREVER! Celaena je prostě nejvíc badass holka ze všech. Miluji jí. Miluji všechno, co dělala. Tedy kromě toho konce, mno. Ti co četli, tak doufám, že držíte v tomto se mnou zajedno :D. Chaol, ó miláček můj.

*Stále netuším, jak sesmolit tuto recenzi, aby alespoň trochu dávala smysl.*

U anglických a amerických bloggerek jsem zjistila, že polovině z nich se líbil a té druhé nelíbil Skleněný trůn. Ale když jsem četla jejich recenze na právě Půlnoční korunu, ze všech vyplývalo, že i když první díl nebyl nic moc, druhý byl mnohem lepší. Děj se prý konečně netočil jenom v hradě, ale i venku – snad chápete, prostě mimo hrad. Takže pokud jste na vážkách a první díl se vám moc extra nelíbil, tak ne této sérii rozhodně nezavřete.

Půlnoční koruna mě nechala napnutou jak pružina až do úplného konce. Vůbec netuším, co autorka napsala do třetího dílu s názvem Heir Of Fire, v češtině Dědička ohně, která u nás vyjde v dubnu 2016. Nevím, co mám od třetího dílu očekávat. Vůbec nic nevím. Vím jenom to, že už teď hned ho musím mít v rukou.

Mimochodem, zdá se to jenom mě, nebo ty stránky v knize jsou tenčí? 

Žádné komentáře:

Okomentovat