pátek 5. února 2016

Tag #2



BÝVÁ TI ŠPATNĚ PŘI ČTENÍ V AUTĚ?
V tomto jsem opravdu velice divná, ale špatně se mi dělá jenom, když čtu anglickou knížku. Opravdu netuším, proč to tak je. S českou totiž nemám žádný problém. Hm, za tím stojí nějaká zvláštní síla ;).

HARRY POTTER NEBO STMÍVÁNÍ?
Za mě rozhodně Harry Potter. Ne, že by Stmívání bylo špatné, jen s Harrym jsem si prostě blíž. A taky jsem ho přečetla dřív. A taky se mi líbí i filmy. A taky proto, že jsem jím posedlá.

NOSÍŠ S SEBOU NĚJAKOU TAŠKU NEBO KABELKU NA KNIHY?
Ne, nenosím ani jedno. Knížku si vždycky dám do školního batohu, a když jedu jen tak někam do města, tak si jí vezmu normálně do ruky. Na toto nejsem moc komplikovaný člověk.

ČICHÁŠ KE KNIHÁM?
Kdo ne?

KTERÁ KNÍŽKA SE TI LÍBILA, KDYŽ SI JI ČETLA, ALE POZDĚJI JSI ZJISTILA, ŽE TO NENÍ ZROVNA „KVALITNÍ PSANÍ“?
Ne, že by ta kniha byla špatně napsaná, ale to téma… No, nebudu to tady zase rozepisovat, když jsem na Hvězdy nám nepřály napsalarecenzi, takže se na ni rozhodně koukněte, abyste věděli, co se mi na ní zrovna dvakrát nelíbilo.

PÍŠEŠ? VIDÍŠ SAMU SEBE V BUDOUCNU JAKO SPISOVATELKU?
book and food imagePárkrát jsem něco sesmolila, párkrát jsem se dokonce pustila do psaní vlastního příběhu, ale myslím, že budu muset ještě nějakou tu chvilku počkat a ujasnit si, o čem bych tak mohla něco napsat. Takže ne, jako spisovatelku se zatím nevidím, ale co víte? Třeba jednou…

KDY JSI ZAČALA ČÍST?
Uf, tak tohle si už fakt nepamatuju. Myslím, že jsem knihomolem byla odjakživa, jen jsem to v sobě musela probudit. Myslím, že mě čtení chytlo nějak v 8-9 letech. Možná to začalo s Alenkou v Kraji divů a potom to pokračovalo Harrym Potterem. Opravdu nevím.

JE TVŮJ OBLÍBENÝ PŘEDMĚT VE ŠKOLE ČESKÝ JAZYK A LITERATURA?
Od té doby, co máme na češtinu jinou učitelku, tak snad můžu říct, že mě baví. Ale to, že je můj oblíbený předmět asi ne, ale čeká mě toho ještě hodně, tak snad se mi neznechutí.

KDYBYS DOSTALA KNIHU, KTEROU JSI ČETLA A NELÍBILA SE TI, CO BYS DĚLALA?
Popravdě, knihy si vždycky vybírám sama. Všichni u mě v rodině vědí, že kupovat mi knížku bez toho aniž bych jim řekla název, není zrovna dobrý nápad. Jsem hold náročný člověk.

KTERÁ MÉNĚ ZNÁMÁ SÉRIE SE PODOBÁ HARRYMU POTTEROVI NEBO HUNGER GAMES?
K Harrymu Potterovi jem slyšela, že je podobná Školadobra a zla od Somana Chainnaniho a k Hunger games série Legenda od MarieLu.

UPÍŘI NEBO VÍLY?
Upírům jsem podlehla, když jsem poprvé četla Stmívání. Pokračovalo to se seriálem – i s příšernou sérií – Upíří deníky. Řeknu vám, jsem ráda, že tato etapa života je za mnou. Upíří deníky už jsou s naprostou určitostí kravina a Stmívání už je tak ohrané, až to bolí. Takže za mě víly. I když o nich vůbec nic nevím.

VLKODLACI NEBO DUCHOVÉ?
Ani jedno. Prostě ne. 

MILOSTNÝ TROJÚHELNÍK NEBO ZAKÁZANÁ LÁSKA?
To je podle toho, jaké postavy se v nich vyskytují.

ROMANTICKÁ KNIHA NEBO AKČNÍ KNIHA S ROMANTICKÝMI SCÉNAMI?

Jsem holka, takže po nějakém tom románu po času sáhnu, ale teď u mě převládají badass holky – ženy -, které totálně ser** na nějaké chlapy. Akční kniha s romantickými scénami.

Žádné komentáře:

Okomentovat