čtvrtek 2. června 2016

WRAP UP - květen 2016

 :
Trochu opožděně, ale i přesto jsem zde se shrnutím přečtených knížek za měsíc květen. Květen byl pro mě docela dost hektický měsíc, ale jsem si jistá, že červen bude ještě horší, protože SPOILER - škola...
P. S.: Kliknutím na obrázek se dostanete na recenzi - tedy pokud jsem jí napsala :D.

OPAL, Jennifer L. Armentroutová
♥♥♥♥♥
28. dubna – 1. května

ORIGIN, Jennifer L. Armentroutová
♥♥♥♥♥
1. května – 4. května

ELEANOR A PARK, Rainbow Rowellová /re-reading/
♥♥♥♥♥
23. dubna – 4. května

OPPOSITION, Jennifer L. Armentroutová
♥♥♥♥♥
6. května – 8. května

KRÁL LÁVRA, Karel Hvalíček Borovský
♥♥♥♥/
11. května

KYTICE, Karel Jaromír Erben
♥♥/♡♡
13. května

DĚDIČKA OHNĚ, Sarah J. Maasová
♥♥♥♥♥
5. května – 16. května

VŠEM KLUKŮM, KTERÉ JSEM MILOVALA /re-reading/
♥♥♥♥♥
22. května – 28. května

BAJKY BARDA BEEDLEHO, J. K. Rowlingová /re-reading/
♥♥♥♥♥

28. května

Opal (Lux, #3)Origin (Lux, #4)Eleanor a ParkOpposition (Lux, #5)Král LávraKyticeDědička ohně (Skleněný trůn, #3)Všem klukům, které jsem milovala (To All the Boys I've Loved Before, #1)Bajky barda Beedleho

4 komentáře:

  1. Ak tolkoto kníh prečítaš počas hektického mesiaca, tak si ani neviem predstaviť, koľko ich prečítaš cez prázdniny :D Más môj obdiv :) Eleanor a Park som ešte nečítala, ale rozhodne by som mala. Barda Beedla som si nedávno kúpila, tak snáď sa čoskoro pustím aj do toho.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věř mi, kdybych nebyla v květnu tak neskutečně líná, přečetla bych jich ještě víc nebo bych je alespoň přečetla za kratší dobu :D. Eleanor a Park je opravdu skvělá knížka, kterou si musí rozhodně všichni přečíst ;).

      Vymazat
  2. Jak píše Martina, velký obdiv :) Nestačím za Tebou koukat. Z Tebou přečtených se chystám na Kytici, snad už se k ní konečně brzy dostanu. Přeji, ať je červen úspěšný, nejen čtenářsky, a ať je co nejmíň hektický :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čekala jsem, že Kytice bude horší než jsem si jí představovala :D.

      Vymazat