pátek 1. července 2016

Book Haul: květen/červen

KVĚTEN - ČERVEN book haul 2016

Od minulého měsíce jsem se nějak moc mega extra nezlepšila, ale hlavní je, že vysvědčení dopadlo dobře, knihy, které jsem za tento měsíc přečetla, byly více než uspokojivé a spotřeba čaje se u nás doma zvedla více jak o 80%.
KVĚTEN 
↓↓↓

Pískám si blahem, protože 1) ta obálka je skvost, 2) vydalo jí CooBoo a 3) je to od Sary J. Maasové. Tenhle díl byl zatím nejlepší ze všech, už se těším na podzim (ne na školu), kdy CooBoo vydá čtvrtý díl *srdíčkové oči*, *skákání nadšením*.
 :

Tak tohle bylo dost velké zklamání oproti prvnímu dílu. Postavy mi lezly všemi různými otvory, tak aspoň že ta obálka je o něčem úplně jiném.
 :

ČERVEN
↓↓↓

Cassandra Clareová - Lady Midnight
Juhů, konečně jí mám doma! Ta obálka je naprosto skvělá, doma jsem na ni už několikrát slintala. Pokud vím, tak v Česku její vydání plánuje nakladatelství Slovart v roce 2017 někdy na konci května (Slovensko - konec dubna 2017).
 :

Pro mě další nic moc kniha. Myslím, že si na své ale přijdou blázni do počítačových her a 80. let minulého století. Ta obálka je ale labužnická (jestli je to vůbec slovo).
 :

Žádné komentáře:

Okomentovat