pátek 1. července 2016

WRAP UP - červen 2016

 :
Tak a je to tady. Konec školy = více přečtených knih. Jo jo, to jsem si taky myslela. Jenže na mě jako každým rokem padla nechuť cokoli dělat. Včetně čtení knih. K tomu všemu jsem se musela učit na všechny závěrečné písemky z fyziky, matiky, češtiny atd., však znáte. Snažím se to okecat, ale marná snaha... Byla jsem fakt překvapená, co jsem to za ten měsíc přečetla.
P. S. : Kliknutím na obrázek se dostanete na recenzi - tedy pokud jsem jí napsala :D.

DENÍK ANNE FRANKOVÉ, Anne Franková
bez hodnocení
17. května - 27. června

MĚSTO Z KOSTÍ, Cassandra Clareová /re-reading/
♥♥♥♥♥
3. června - 10. června

MĚSTO Z POPELA, Cassandra Clareová /re-reading/
♥♥♥♥♥
12. června - 14. června

P. S. STÁLE TĚ MILUJU, Jenny Hanová
♥♥♥/
♡♡
10. června - 14. června


READY PLAYER ONE, Ernest Cline
♥♥/
♡♡♡
25. června - 27. června

Audiokniha Deník Anne Frankové  - autor Anna Franková   - interpret Věra SlunéčkováMěsto z kostí (Nástroje smrti, #1)Město z popela (Nástroje smrti, #2)P. S. Stále Tě miluju (To All the Boys I've Loved Before, #2)Ready Player One

Žádné komentáře:

Okomentovat