středa 24. srpna 2016

[RECENZE] Jennifer L. Armentrout - Opposition


Opposition (Lux, #5)

KNIHA: Opposition
AUTOR: Jennifer L. Armentroutová
SÉRIE: Lux #5
ŽÁNR: Paranormální
NAKLADATELSTVÍ: -
POČET KAPITOL: 25 kapitol
!VAROVÁNÍ! SPOILERY Z KNIHY Obsidian, Onyx, Opal a Origin
ANOTACE: Katy ví, že se svět změnil během té noci, kdy přišli Luxeni. Nemůže uvěřit, že Daemon přivítal svou rasu, nebo že jen přihlížel, když jeho druh vyhrožoval, že zničí každého člověka a hybrida na Zemi. Ale hranice mezi dobrem a zlem se rozmazaly a láska se stala emocí, která ji může zničit. Může je zničit všechny. Daemon udělá cokoliv, aby zachránil ty, které miluje, i za cenu zrady. Na Zem dorazila válka. A bez ohledu na výsledek, budoucnost už nikdy nebude stejná pro ty, kteří přežijí.

MOJE HODNOCENÍ:

Brečím, protože jsme dokončila další úžasnou sérii o Daemonovi.

Katy byla celou knihu strašně badass a Daemon byl prostě Daemon, který mě donutil i k občasnému omdlévání. Neskutečně miluju to, jak byla celá kniha akční a ani na chvilku vás nenechala vydechnout, protože skončila jedna akce a druhá začala. Kuj železo, dokud je horké, ne?

Ale i přes tyto všechny plusy, klady a všechno nadšení, mi přišlo, že konec přišel strašně moc rychle. Není to chyba spisovatelky, spíš pomalu umírající čtenářky, která brečí nad tím, že po dlouhé době dočetla jednu ze svých miliardy rozečtených sérií.

Bude mi toto všechno chybět. Doufám, že se na světě objeví ještě někdo takový, kdo napíše skvělou paranormální sérii, která mě nikdy nepřestane bavit. 

Žádné komentáře:

Okomentovat