pátek 25. listopadu 2016

Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti

Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti

Žánr: Dobrodružný, fantasy
Původ: USA, 2016
Délka: 128 minut
Obsah: Díky tajemným stopám, které Jakeovi zanechá jeho milovaný dědeček, a které poodhalují tajemství jiných světů a doby, Jake objeví kouzelné místo, známé jako sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti, jeho tajemství a nebezpečí se začnou prohlubovat, jakmile Jake pozná jeho obyvatele a jejich zvláštní, neuvěřitelné schopnosti, ale i jejich strašlivé nepřátele. Jake nakonec zjistí, že jen jeho zvláštní výjimečná „podivnost“ může zachránit jeho nové přátele.


Můj názor: Celý říjen jsem v sobě měla takový popud, ať se o víkendu konečně vyhrabu z postele a něco podniknu. Přemýšlela jsem celý měsíc, až jsem si nakonec měsíce řekla, že takhle už to dál nejde, a řekla si, že potřebuji něčím nakopnout, tak jsem běžela do spíže pro čokoládu objednala mně a kamarádce lístky do kina. Moc nadšená nebyla, když zjistila, na co to jedeme. Sice měla půlku filmu hrůzu ze Samuela L. Jacksona, ale v pohodě.

Výsledek obrázku pro miss peregrine's home for peculiar children tumblr
Ale mě to bavilo. Bylo to zábavné, bylo to děsivé, zvláštní a odlišné. Prostě originální. Za to jsem neskutečně ráda, protože teď už jsou všechny filmy úplně stejné, ohrané. Aby bylo jasno, na filmy „ohraného stylu“ se koukám ráda jenom proto, abych se zasmála té stupiditě. 

Ale zpátky k věci. Musím řiznat, že jsem se vcelku lekla, když jsem spatřila herce z filmu „Chlapec v pruhovaném pyžamu“, protože a jelikož tohle je trochu jiný druh filmu. (Ten film mě děsí až do dnes.) Pro mě úplně nepředstavitelná změna. Plus filmu dávám i za to, že se děj odehrával ve Walesu 💕.

A ano, knihu jsem ještě nečetla 😑.

P. S.: Kamarádka má noční můry až do dnes. 

Žádné komentáře:

Okomentovat