sobota 4. února 2017

[WRAP UP] leden 2017

Lenost mě zastihla plnou parou už hned první měsíc v roce. Tak doufám, že rčení ,,Jak na Nový rok, tak po celý rok" mě tento rok mine.
KNIHY
Harry Potter a prokleté dítě, J. K. Rowlingová a spol.
25. prosince - 2. ledna

Polibek pro Annu, Stephanie Perkinsová
6. ledna - 7. ledna

Lola a kluk od vedle, Stephanie Perkinsová
9. ledna - 12. ledna

NA BLOGU
FILMY A SERIÁLY
Hledá se Dory
Odpočinkový animák, nasmějete se u toho. Malá Dory je nejvíc roztomilá 😍. 5 hvězdiček

Lída Baarová
Tu ženu nemám sama o sobě ráda, ale film byl celkem dobře natočen (???). 3 hvězdičky

Tmavomodrý svět
Na rozdíl od Lídy Baarové, se mi Tmavomodrý svět opravdu líbil. Herci mi byli sympatičtí, režie byla skvostná. Rozhodně doporučuji. 5 hvězdiček

Iron Man, Iron Man 2, Iron Man 3
Iron Man je prostě klasika. 5 hvězdiček

Chyť mě, když to dokážeš
Ve filmu hraje Leo a Tom. To stačí. 5 hvězdiček

Malá mořská víla
Jsem vinna. Moje druhá nejoblíbenější disneyovka. Ách jo, ty písničky jsou tak krásný! 5 hvězdíček

BOOK HAUL
Tak jo, začátek článku beru zpět. Jsem prostě líná fotit 💁. Leden se nesl ve znamení mých narozenin, takže samozřejmě byly dárečky v podobě dvou knih. Od táty jsem dostala knihu Alchymista od Michaela Scotta (i když ví, že tento typ knížek nečtu -_-) a od mamky Famfrpál v průběhu věků od J. K. Rowlingové (všichni ví, že když nevíte, co mi dát, tak stačí jakákoliv věc s Harrym Potterem).
Výsledek obrázku pro alchymista tajemství nesmrtelného nikolase flamela  Výsledek obrázku pro famfrpál v průběhu věků


Žádné komentáře:

Okomentovat