pondělí 6. února 2017

Nejlepší filmy roku 2016

Nejlepší filmy roku 2016
Výsledek obrázku pro watching movies tumblr
Minulý rok se mi celkem podařilo zhlédnout spousta filmů, o kterých jsem si bohužel nesestavila seznam 😔. Tento rok ale přísahám, že si budu sestavovat seznam, protože já jsem prostě beznadějný případ. A teď jdeme na top 10 filmů, které jsem si za rok 2016 oblíbila.
P. S.: Kliknutím na název filmu se dostanete na stránku csfd.cz

Captain America: Občanská válka
Tak tohle asi nikoho nepřekvapilo. Jelikož jsem skalní fanynka Marvelu, tak jsem si nemohla ujít Občanskou válku s Tonym a Stevem. Na film jsem napsala okecávačku, která je pěkně dlouhá, a kterou si můžete přečíst zde. Byla to opravdu jízda.

Další Marvel film. Ups. Každopádně, na Deadpoola jsem se tak strašně moc těšila. Už jen ta jeho propagace mě dostala na kolena, když jsem se smíchy za břicho popadala. Ryan Reynolds je talentovaný herec a já doufám, že i nadále bude hrát v takto super filmech, protože ty jeho narážky byly skvostné 💗. Skvělá komedie a akčňák v jednom. Okecávačku jsem na Deadpoola napsala též, k přečtení ji najdete zde

Fantastická zvířata sem prostě patří. Skvostný film, kterému nic nechybělo, kouzelnický film jak se patří. Byl to super pocit jít do kina na film, který se odehrává v mém tak oblíbeném světě nadpřirozena. Ale jednu jedinou věc tvůrcům neodpustím - Johnny Depp? Jako fakt? Tak to ne, já chci pořád Colina Farrella. Mojí super-dojímačkovou okecávačku najdete zde. (Taková malá poznámečka - při psaní tohoto článku jsem si přečetla i okecávačku na tento film, poslouchám Born To Die a rytmus té písničky jde k animaci Colina, kterou jsem ke článku připojila 😂. Oukej, už jsem v klidu.)

Jeden jediný animák, který v mém srdci zastupuje čestné místo. Ach jo, jak tenhle film zbožňuji. Nevím, co k němu mám napsat, protože jenom když si na Zootropolis vzpomenu, tak se usmívám jako tele. A proč se tak usmívám? Vysvětlení v okecávačce zde.

Fajn, nevím, jestli je fér sem ten film dávat, protože jsem se na něj původně vůbec nechtěla podívat, ale jelikož jsem propadla v roce 2016 Ryanu Goslingovi,  tak jsem se na něj podívala (???). A vůbec toho nelituji. Byla to skvělá retro komedie, která mi hned zpříjemnila večer.

Alenka v říši divů: Za zrcadlem
Může vám připadat zmatené, že i když (už konečně?) nemám ráda Johnnyho Deppa, tak na seznam mých oblíbených filmů přidávám film, ve kterém on hraje. Vysvětlení je jednoduché. Alenku v říši divů mám ráda už odmalička a takový sviňák jako Johnny Depp mi ji neznechutí. Od něj si už nenechám zničit nic. Každopádně, na dvojku jsem prostě jít M U S E L A. Sice vím, že druhý díl filmu je jiný než kniha, ale každopádně mi to vůbec nevadilo. Bylo to i tak super a já jsem ráda, že jsem zakončila další část mého dětství.

Výsledek obrázku pro fangirl gif tumblr
Drive
Jediný důvod, proč jsem se na film podívala, je jasný - Ryan Gosling. Ze začátku, přiznávám se, mě to trošku nudilo, ale pak, když se to rozjelo, tak jsem byla ráda, že jsem si film spustila. Doporučuji film Drive lidem, kterým se líbí série Rychle a zběsile, protože to je pro nás fandy jako dělané.

Počátek
Počátek bych mohla shrnout jedním slovem - epický. (Mimochodem, myslím, že včera dávali v televize právě Počátek, takže pokud jste se na něj ještě nepodívali, tak nevím, co děláte se svým životem). Pokud máte rádi filmy, ve kterých je všechno promyšleno do těch nejmenších detailů, tak je pro vás Počátek jako dělaný. Další 3 důvody, proč se na film podívat - Tom Hardy, Leonardo DiCaprio a Joseph Gordon-Levitt.

Strážci Galaxie
Trvalo mi to 2 roky, než jsem se dokopala ke zhlédnutí filmu, který všichni opěvovali až do nebes. A můžu říct, že oprávněně. Bylo to vtipné, akční, a to hlavní, marvelovský film. Jediné 3 věci, které potřebujete vědět, abyste se na film Strážci Galaxie podívali. Groot je prostě moje malá listnatá srdcovka 💕.

12 let v řetězech
Pokud jste četli můj wrap up za prosinec 2016 (k přečtení zde), tak tušíte, že jsem se absolutně zamilovala do filmu 12 let v řetězech, který vypráví o otroctví černochů v Americe. Film se mnou neuvěřitelně pohnul a já se teď mnohem víc zajímám o historii Ameriky. Věřte mi, všechno není tak perfektní, jak se zdá. 

1 komentář:

  1. Civil War sa aj mne veľmi páčila, ale ja som rozhodne tím Cap a ešte viac som si oblubila všetkých členov jeho tímu. Ale aj tak ten film u mňa nemá na Winter Soldier.
    Fantastic Beasts ma trochu sklamalo. Nie že by to bolo zlé, ale dúfala som, že ma ten dej a postavy chytia tak ako Harry Potter, ale to sa nestalo. Uvidíme keď bude pokračovanie. Možno to len chce čas.

    Guardians of The Galaxy som už síce videla predtým, ale nedávno som si to znova pozrela, lebo prvý krát ma to až tak nenadchlo, ale druhý krát sa mi to páčilo ovela viac a teším sa na pokračovanie.

    OdpovědětVymazat