neděle 2. dubna 2017

[WRAP UP] březen 2017

Myslela jsem si, že jelikož je březen, tak nebudu mít absolutně žádný čas na čtení. A přitom to byl zatím můj nejlepší čtecí měsíc v roce (????).
KNIHY
Zapletený, Emma Chaseová
x. března - x. března 
⭐⭐⭐⭐/⭐

Navždy a věčně, Jennifer L. Armentroutová
12. března - 16. března
⭐⭐⭐/⭐⭐

Petr a Lucie, Romain Rolland
18. března
⭐⭐⭐/⭐⭐

Čáry života, Veronica Rothová
26. února - 18. března
-/⭐⭐⭐⭐⭐

Jsem zlomená, Tahereh Mafi
19. března - 21. března
⭐⭐⭐⭐/⭐

Destroy Me, Tahereh Mafi
19. března
⭐⭐⭐⭐⭐

Jsem rozhohněná, Tahereh Mafi
21. března - 24. března
⭐⭐⭐⭐/⭐

NA BLOGU

FILMY A SERIÁLY
The Get Down, 1. díl
Achjcdncjnv. TO BYLO TAK DOBRÝ! Těším se, až se podívám na další díly 😍. 5 hvězdiček

Zeťák
Dost stará, dost pitomá komedie, která je prostě strašně fajn. 5 hvězdiček

Moana
Maui, Moana a spol. jsou prostě srdcovka. 5 hvězdiček

Interstellar
Stále brečím, jen když si na film vzpomenu. 5 milionů intergalaktických hvězdiček

BOOK HAUL
Tento měsíc mi do knihovničky přibyl pouze Volání netvora.


Žádné komentáře:

Okomentovat