pondělí 26. června 2017

[TAG] Mid Year Book Freak Out Tag

Mid Year Book Freak Out Tag

sammyreadsbooks:
“ I’ve been in a bit of a creative rut lately, so I’m hoping that some fresh layouts and a change of editing style for this account will help. It may look a bit all over the place until I figure out what I like so please stick with...
Jelikož jsem na blog nepřidala tag už od prosince (!!!) a jsme už téměř v polovině roku 2017 (wtf?), rozhodla jsem se udělat Mid Year Book Feak Out Tag. A jelikož jsem poslední čtenář na houby, tak se asi hodně pobavíte mou leností...


  • Nejlepší kniha, kterou jsem přečetla
První otázka a já už nevím, co odpovědět. Je to sakra těžké, takže musím vybrat dvě knihy, protože tohle rozhodování by bylo nadlouho. Divoká píseň mě tenhle rok více než příjemně překvapila a určitě v blízké budoucnosti plánuji re-reading, protože prostě nádhera. Před nedávnem jsem též dočetla Sůl moře, které pro mě představovala velkou emoční jízdu. Na obě knihy jsem napsala recenzi, takže si můžete přečíst, co všechno mě na knize bavilo.

  • Nejlepší pokračování
Letos jsem moc knih na pokračování nepřečetla. Lépe řečeno, pár jich přečtených mám, ale moc se mi nelíbila. Každopádně, pokud si mám vybrat jednoznačného favorita, tak vybírám Winter. Čtvrtý a závěrečný díl série Měsíční kroniky. Celou sérii vřele doporučuji. Lepší retelling pohádek jsem zatím nečetla.

  • Nově vydaná/přeložená kniha, kterou jsem ještě nečetla
Hm, toho je docela dost. Ale myslím, že bych se už měla stydět, jak dlouho mám doma A Court of Wings and Ruin nepřečtenou. Slibuji, že jakmile dočtu ty dvě knihy, které mám aktuálně rozečtené, přečtu ji co nejdřív. A taky si ji musím přečíst i jen z toho důvodu, že všichni už ji mají dávno přečtenou a jediná já ještě ne, takže spoilery everywhere.

  • Nejočekávanější kniha zbylé poloviny roku 2017
Sice jsem knihomolka již nějaký ten pátek, tak nemám ponětí, kdy jaká kniha vychází. Vím snad jen o jedné, na které se opravdu hodně těším, a to je Navždy s láskou Lara Jean, kterou plánuje CooBoo vydat v srpnu. No a já a kniha Šest vran od Leigh Bardugo jsme kamarádi hned už od jejího vydání v USA. Slinty, slinty na české vydání v srpnu 😋.

  • Největší zklamání
Bez váhání – Čáry života. Kniha je to rasistická, vůbec se mi nelíbila zápletka a všechno možné. Kniha nejen, že pro mě znamenala zklamání, ale pociťuji k ní a nemalou nenávist. Jako zklamání ale beru i Krvavé ostří, které jsem vyhlížela už i v angličtině. Čekala jsem hold něco víc a dostalo se mi toho pramálo.
  • Největší překvapení
Polibek pro Annu. Nečekala jsem, že mě kniha bude tak bavit, a tak jsem se připravovala na klišé slaďárnu z Francie, ale byla to super oddechovka na začátek roku. Pokud hledáte lehčí čtení na léto, knihu Polibek pro Annu mohu jen doporučit.

  • Nejoblíbenější autor
Dilema. Pro tentokrát vybírám až tři autorky, protože vybírat si mezi nimi, je jako vybírat si nejoblíbenější dítě. Ruta Sepetys, Victoria Schwab a Tahereh Mafi. Každá má svůj originální styl psaní, kterým mě každá individuálně dostávala do kolen.

  • Nový knižní boyfriend
Těžkééééé. Buď Warner ze série Roztříštěná, nebo August z Divoké písně.

  • Nejoblíbenější postava
Nemám. V roce 2017 jsem ji zatím neobjevila.

  • Kniha, která mě rozbrečela
Sůl moře. Jednoznačně.

  • Kniha, které mě rozveselila
Láska a gelato je sladká jak cukrová vata a víc jak jednou jsem se během čtení nahlas rozesmála.

  • Nejoblíbenější filmová/seriálová knižní adaptace
Tento rok jsem zatím žádnou zfilmovanou či zeseriálovanou (je to vůbec slovo?) adaptaci neviděla. Viděla jsem snad pouze 13 Reasons Why, se kterým mám problémy se k němu vyjádřit. Takže tak. Odpověď na tuto otázku stále hledám.

  • Nejoblíbenější knižní recenze, kterou jsem napsala
Budu zase originální, ale nejvíc pyšná jsem na recenzi na knihu Divoká píseň. A snad i na Čáry života, protože její psaní jsem si opravdu užívala. Kritizovat věci, to je moje.

  • Nejhezčí knižní obálka, kterou vlastním
Tady je těžké rozhodování, takže také vybírám tři. Paní půlnoci, Dvůr mlhy a hněvu a My ostatní tu prostě žijem, která ale vítězí, protože svítí ve tmě. Duh.

  • Které knihy chci přečíst za rok 2017?
Těch je sakra dost, ale rozhodně se chci dostat k Navždy s láskou Lara Jean, A Court of Wings and Ruin, Our Dark Duet v češtině a chci také dočíst sérii Percy Jackson. Nejlépe v létě. Aby to všechno bylo tematické, chápete.

Žádné komentáře:

Okomentovat