sobota 3. března 2018

[WRAP UP] únor 2018


Ani to, že mám jarní prázdniny mi nezabrání zapomenout napsat další wrap up.


PŘEČTENO

Zkrocení zlé ženy, William Shakespeare
5. února - 11. února
-/⭐⭐⭐⭐⭐

Růže a dýka, Renee Ahdieh
31. ledna - 19. února
⭐⭐⭐/⭐⭐

Už jsem normální?!?, Holly Bourne - KNIHA MĚSÍCE
21. února - 25. února
⭐⭐⭐⭐⭐

Vražda v Orient-expresu, Agatha Cristie
25. února - 26. února
⭐⭐⭐⭐⭐

NA BLOGU


FILMY A SERIÁLY

Rozkoukáno:
  • Dear Fair Lady Kong Shim

Zhlédnuto:
  • Healer
Tak na tomhle dramatu bylo skvělé úplně všechno. Rozhodně jedno z nejlepších, co jsem zatím viděla <3. ⭐⭐⭐⭐⭐

  • Počátek
Viděla jsem ho popáté, protože mě opět chytil ten pocit, kouknout se na něco opravdu skvělého a geniálního, takže Počátek byl jasná volba. Také jsem "asi vytvořila" novou teorii na jeho konec, takže pokud jste Počátek viděli, tak si ji můžete přečíst zde v angličtině. ⭐⭐⭐⭐⭐

  • Kód Enigmy
Víc si přečtěte zde, protože jsem líná psát to samé podruhé (a tentokrát v češtině). ⭐⭐⭐⭐/⭐

HUDBA

Zatímco píši tento článek, tak poslouchám všechno, co jsem za ten minulý měsíc nashromáždila a docela se divím, že tam nikde není BTS, ale to přijde další měsíc, no worries 😏.
     

Žádné komentáře:

Okomentovat