pátek 6. července 2018

Mid Year Book Freak Out│BOOK TAG

MID YEAR BOOK FREAK OUT TAG

Snad, možná, asi - v poslední době tak odpovídám většinou na všechno. Snad tu známku vytáhnu. Možná nebudu tolik prokrastinovat. Asi dnes přidám nový článek. První dvě věci jsou už jsou mou podstatnou součástí, tak SNAD s tou třetí něco udělám...

Nejlepší kniha, kterou jsem přečetla
Ufff, tak to je těžký. Asi Pán stínů od Cassandry Clare, ale silný soupeř je i Smrtka od Neila Shustermana. Pán stínů kvůli tomu, jak Clare všechno dokáže vymyslet, skvěle napsat a napsat to hlavně tak, aby se to všem líbilo a příběh měl hlavu a patu. Smrtka z jednoduchého a prostého důvodu. Originalita. 

Nejlepší pokračování
Tak když už jsem zmínila Pána stínů... Příjemně mě překvapila Tahereh Mafi s její Restore Me, kterou jsem četla ukrutně dlouho, ale ukrutně moc jsem si její čtení užila. Recenzi na to už asi nikdy nedopíšu, ale možná jednoho dne mě chytne inspirace a vymyslím něco víc než jednu větu. 

Nově vydaná/přeložená kniha, kterou jsem ještě nečetla
Pf, těch je. Nejvíc mě ale štve, že ještě nemám přečtenou Jednu želvu za druhou od Johna Greena (kterého sice nemám ráda, ale o téhle knize mluví hezky i ti, kteří na něj mají stejný názor jako já). Knihu mám doma už od toho dne, kdy ji dodali do knihkupectví. No a taky házím očko po Slunce je také hvězda od Nicoly Yoon. Celkem těšing na obě dvě zmíněné.

Nejočekávanější kniha zbylé poloviny roku 2018
VÍTE, JAK MOC SE TĚŠÍM NA SNÍLEK NEZNÁMÝ OD LAINI TAYLOR? Už ji chci doma. Bude to hardcover a vyjde v srpnu. Sákriš, už ji chci mít v ruce. 

Největší zklamání
Můžu říct Zkrocení zlé ženy od Williama Shakespeara? Jakože já toho chlapa ráda nemám, nikdy jsem neměla a ani nikdy nebudu, ale opravdu nepochopím, co je na něm tak extra. A toto dílo bylo opravdu dost sexistické. Bez komentáře.

Největší překvapení
(Ono je z těch dvaceti knížek těžký něco vybírat, víte?) Hodně moc mě překvapily Sedmilhářky od Liane Moriarty. Strašně moc mě to bavilo, hlavně ta girl power. Jsem taky ráda za seriál, protože mít neustále na mysli Alexandera Skarsgårda? Ano, prosím. (Neberte to špatně, jako postava v knížce je fakt příšerný a nejradši bych ho zajela bagrem, ale... chápete.)

Nejoblíbenější autor
Nechci pořád zmiňovat jedny a ty samé lidi, takže protentokrát vybírám Holly Bourne, která si mě získala svou knihou Už jsem normální?!?. Už se opravdu těším, až do rukou dostanu druhý díl, protože tohle se mi moc líbilo. 

Nový knižní boyfriend
Hehe, můžu už podruhé za sebou vybrat Warnera ze série Roztříštěná? On je lidi fakt skvělý. A navíc jsem přečetla zatím 20 knih, takže nemám z čeho moc vybírat, ale Warner? To je jasná volba.

Nejoblíbenější postava
Cristina z Pána stínů. V prvním díle jsem ji docela hodně podezřívala z očividných důvodů (ohledně Blackthornů jsem hodně protektivní), ale teď? No to je moje láska. Doufám, že třetí díl bude ještě lepší, a pokud možno, méně bolestivý, děkuji.


Kniha, která mě rozbrečela
Ehm, Harry Potter a vězeň z Azkabanu. Já chápu, že je to asi stý re-reading, ale já prostě nevím, jak jinak na to odpovědět. Na scéně se poprvé objevil Sirius a vodopády začaly. Bolí to ještě hůř než na poprvé.

Kniha, která mě rozesmála
Zdravý nemocný od Moliéra. Jako pardon, ale ten konec? Miluji do teď. (Jinak ta knížka je docela stupidní, ale ok, bylo to pro školu.)

Nejoblíbenější filmová/knižní adaptace
Překvapivě, Sedmilhářky. Dobře, dobře, viděla jsem zatím jenom jednu epizodu, ale Reese Witherspoon, Nicole Kidman, Alexander Skarsgård a spol.? Ano, prosím.

Nejoblíbenější knižní recenze, kterou jsem napsala
Já a kritika mých prací... Moji učitelé by o tom mohli psát hotové eseje. Každopádně, asi nejvíc spokojená jsem zatím s recenzí na History Is All You Left Me a Už jsem normální?!?

Nejhezčí knižní obálka, kterou vlastním
Pff, Pán stínů jednoznačně. A pak ještě rozhodně Restore Me, ale bohužel jsem ji četla v mobilu jako e-book, takže se obálkou nemohu kochat každý den, což mě dost mrzí, ale co se dá dělat. Nutno říct, že se nakladatelství čím dál víc zlepšují.

Které knihy chci přečíst za rok 2018?
Vážně otvíráme tyto dveře? Tak jo. The Hate U Give a Queen of Air and Darkness (vychází 4. prosince, tak jsem na sebe zvědavá). Chci přečíst všechno, takže je to všechno strašně moc složitý, chápete?



1 komentář: