čtvrtek 5. července 2018

[WRAP UP] červen 2018

Nemusíte mi to věřit, ale mám rozepsáno asi pět článků a ani jeden nedokončený. Shame on me. Částečně za to může Mistrovství světa ve fotbale, co si budeme. (Zítra hraje můj favorit, tak snad to se mnou nešvihne, wish me luck.)


PŘEČTENO

Smrtka, Neil Shusterman
3. června - 15. června
⭐⭐⭐⭐⭐

Divoká píseň, Victoria Schwab (re-reading)
?. června - ?. června
⭐⭐⭐⭐⭐

NA BLOGU


FILMY A SERIÁLY

Deadpool 2
Takhle jsem si léčila své zlomené srdce od Infinity War. Ách, jak já miluji ten humor. ⭐⭐⭐⭐⭐

Lidice
Jako připomínku vypálení Lidic jsem si dala za úkol konečně se podívat na film. Netřeba komentovat. 

Debbie a její parťačky
TO OBSAZENÍ OMG! ⭐⭐⭐⭐⭐

Láska nebeská
Jsem asi jediný člověk na planetě, který ten film ještě nikdy v životě neviděl celý. Školní výlet a déšť o něčem vypovídá. ⭐⭐⭐/⭐⭐

Iron Man
Nejlepší film ever, bez komentáře. ⭐⭐⭐⭐⭐

HUDBA



Žádné komentáře:

Okomentovat