neděle 22. července 2018

Train to Busan

Train to Busan 

Train to Busan
Žánr: Akční, horor, thriller
Původ: Jižní Korea, 2016
Délka: 118 minut
Režie: Sang-ho Yeon
Obsah: Jako dárek k narozeninám se rozvedený Seok Woo rozhodne vzít svou dceru Soo-an za její matkou vlakem do Pusanu. Po odjezdu vlaku je v zemi ohlášena zombie epidemie, která se nevyhne ani jeho pasažérům. Začíná nemilosrdný boj o přežití. (zdroj: Filmasia)


Mé hodnocení: Kdybych měla počítat, kolikrát mě Train to Busan naštval a rozbrečel vzteky, tak bychom tu byli hodně dlouho...

Můj nevysvětlitelný pud podívat se na horor nedokážu ničím vysvětlit a ani to, proč jsem si vybrala zrovna Train to Busan. Nejsem žádný expert na horory, takže nedokážu vyzdvihnout všechno, co se filmu povedlo nebo ne, tudíž hold bude muset postačit můj laický názor.

Harry, Ron a Hermiona who?
První co mě na filmu chytlo asi nejvíc byly herecké výkony. Já už jsem na Korejce jako herce zvyklá (viz. seznam k-dramat, která už mám za sebou), ale pro mnohé to může být velké neznámá. Pokud nemáte s korejskou filmovou/seriálovou tvorbou žádnou zkušenost, doporučuji právě Train to Busan. I herecké výkony malé Soo-an jsou obdivuhodné (o tom si čeští herci mohou jenom nechat zdát...).

Co se děje týče... jak už jsem zmiňovala, na horory skoro vůbec nekoukám, ale troufám si říct, že Train to Busan je spíše lehčí horor. Pár lekaček se ve filmu najde, ale na mě působil spíše psychologicky. Téma zombíků je pro mě pasé, ale Train to Busan byl něco úplně jiného.

Není to horor, u kterého byste se báli nemít rozsvícená světla, ale jistota je jistota. Nikdy nevíte, co se může stát, když jedete vlakem...

80 %

Žádné komentáře:

Okomentovat