neděle 10. ledna 2016

[RECENZE] Jenny Han - Všem klukům, které jsem milovala




KNIHA: Všem klukům, které jsem milovala
AUTOR: Jenny Hanová
SÉRIE: Všem klukům, které jsem milovala #1
NAKLADATELSTVÍ: CooBoo
PROVEDENÍ: Hardback
POČET STRAN: 318
ANOTACE: Milostné dopisy mají mnoho podob. Lara Jean nikdy žádný nedostala, ale pár už jich napsala – na rozloučenou. Lara nikdy nedala žádnému klukovi najevo, že ho má ráda. A když už nechtěla být zamilovaná, napsala dopis o tom, jak se cítí, pečlivě ho zapečetila a schovala do krabice pod svou postelí. Ale jednoho dne dopisy z krabice zmizí a Lara zjistí, že je někdo rozeslal.
A najednou musí čelit všem pocitům, které před světem – a hlavně přímo před adresáty dopisů – pečlivě ukrývala! A jak se postupně vyrovnává s minulostí, zjišťuje, že něco dobrého to rozeslání dopisů přece jen přineslo.


MOJE HODNOCENÍ:

ODDECHOVKA, KTERÁ VLASTNĚ NENÍ ODDECHOVKA
Trochu matoucí, že? Ale jinak jsem to napsat nedokázala. Ano, kniha patří do skupiny ODDECHOVKY, ale to neznamená, že jsem při každé stránce cítila pohodu. Někdy jsem to fakt nevydržela a musela si dát pauzu, jak moc to bylo napínavé. Kdo rozeslal ty dopisy? Kdo, hmm? Nevíte. A v tom je právě ten problém.

CHUŤ PŘETÁHNOUT NĚKOHO PÁNVIČKOU

Samozřejmě tu byly i chvilky, kdy jsem Laru Jean chtěla přetáhnout po hlavě pánvičkou. Naopak, její sestra Kitty byla fakt číslo, milovala jsem všechno, co dělala. Zato o Margot jsem měla velmi nízké mínění. Chápu, že po smrti své matky se prostě musela v rodině víc angažovat, jelikož je nejstarší, ale to její občas děsné chování fakt nepochopím. Joshe jsem neměla ráda už od začátku. Nevím, prostě mi přišel, že neví, co má dělat. Ale Petera… Hm, ten mi padl do oka hned od první chvíle. Trošku bad boy :D.

STYL PSANÍ, KAPITOLY A KONEC CELÉ KNIHY

Styl psaní Jenny Han fakt miluji. Opravdu. Moc se netáhne, děj pěkně plyne, ale některé kapitoly mi přišly zbytečné. Ale opravdu jenom některé. Některé byly moc dlouhé, jiné zas moc krátké, ale psala je tak, že jste si museli přečíst hned další. Konec skončil otevřeně. Jako fakt hodně otevřeně. Nevím, jestli CooBoo plánuje vydat druhou knihu s názvem P. S. I Still Love You, ale doufám, že ano. Protože by byla velká škoda, kdyby ne.

Závěr: Strašně zbožňuji obálku knihy .

 

Žádné komentáře:

Okomentovat