středa 13. ledna 2016

[RECENZE] Rachel Van Dyken - Ruin



KNIHA: Ruin (EN)
AUTOR: Rachel Van Dykenová
SÉRIE: Ruin #1
NAKLADATELSTVÍ: ---
PROVEDENÍ: E-kniha
POČET STRAN: 250
ANOTACE: Nejsem typická holka. Utíkám ze vzpomínek, které mě pronásledují tak dlouho, že deprese se stala mou jedinou útěchou. Byla jsem pohlcená v temnotě… dokud se Wes Michals nenabídl, že bude mé světlo.
Nevěděla jsem, že čas nebyl můj spojenec – že každá vteřina odškrtla minulost, která byla jeden krok blíže ke konci něčeho, co začínalo znamenat můj konec. Zkoušel mě varovat. Slíbil mi vše, co mi mohl nabídnout – každý okamžik, kdy to přišlo – ale nebylo by to nikdy dost.
Někdy když si myslíte, že je to konec, je to jen začátek. Wes si myslel, že mě může zachránit, ale to, že mi dal všechno, mě zničilo. Protože po jednom polibku, jednom dotyku, nemohla bych – nebyla bych stejná.

A od té chvíle, jeho tep se stal mým vlastním.

ANOTACE STOJÍ ZA STAROU BELU, ALE…
Ano, anotace nám toho moc neprozradí. Fajn, spíš vůbec nic. Ale když se pustíte do samotné knihy, na úděsnou anotaci, která nám nic neříká, úplně zapomenete, protože to je takový sladký příběh. Kiersten je vysokoškolačka. Když poprvé dorazí na kolej, netuší, co má dělat a kam má jít. A od toho tu jsou poradci. Jenže její poradce je sexy fotbalista. A tady nastává ten problém.

NĚCO, CO NIKDO Z NÁS NEČEKAL
Fajn, řekneme si to narovinu – nikdy bych vám neprozradila ten nejdůležitější spoiler. Zas tak krutá nejsem :D. Každopádně vám mohu říct, že to, s čím bojuje Wes je fakt hrozně napínavé jak prase. Když opomineme tento „malý detail“, tak je Wes Michals ham, ham. Víte, co tím holky myslím, ne? Nevíte? Podívejte se na obálku knihy.

PŘEKLAD?
Překlad jsem po 3 měsících po přečtení našla J. Najdete ho ZDE. Mám ale takový pocit, že na blogu zrovna probíhá hiatus, ale to nevadí, za chvilku určitě zase bude k zprovoznění. Já jsem Ruin četla v angličtině a myslím, že pro začátečníky jako jsem já, je to perfektní knížka. Samozřejmě v knížce byla slovíčka, která jsem neznala, tak jsem si je musela přeložit. Až tak poctivý čtenář jsem :D. 


Žádné komentáře:

Okomentovat