neděle 5. listopadu 2017

[WRAP UP] říjen 2017

Poslední dobou nemám čas vůbec na nic, takže pokud si myslíte, že kašlu jenom na blog, tak se mýlíte. Škola a brigáda žerou všechen můj volný čas a nemám absolutně čas na nic jiného, než na tyto dvě činnosti. Ale přeci jen, večer a brzo ráno se toho dá hodně stihnout, takže jsem pár věcí přeci jen udělala. Jen na psaní se snažím najít inspiraci, protože se cítím jak mrtvá.

PŘEČTENO

Crooked Kingdom, Leigh Bardugo
3. září - 1. října
⭐⭐⭐⭐⭐

Dcera, Kiera Cass
3. října - 5 října
⭐⭐/⭐⭐⭐

Famfrpál v průběhu věků, J. K. Rowling
14. října
⭐⭐⭐⭐/⭐

Plamen v temnotě, Sabaa Tahir
14. října - 21. října
⭐⭐⭐⭐⭐

Moje sestra žije na krbové římse, Annabel Pitcher
27. října - 29. října
⭐⭐⭐⭐/⭐

Illuminae, Jay Kristoff a Amie Kaufman
22. října - 25. října
⭐⭐⭐⭐/⭐

NA BLOGU

FILMY A SERIÁLY

Rozkoukáno:
  • Attention, Love!
Zapomněla jsi ho přidat do shrnutí minulého měsíce 👀. Ještě jsem ho nedokoukala, ale jsem už za půlkou, takže si myslím, že docela úspěch. Tentokrát je to taiwanský seriál a děj je fakt klišé, ale když ono je to tak všechno roztomilý 💕! A ty písničky prostě. Koukněte se na něm na Viki.com, kde ho překládám do češtiny. (Trochu self promo, ale co.)

  • Bride Of Water God 

Víte o něm z minulého měsíce. Jen jsem od té doby nepokročila, mno.

Zhlédnuto:
  • Kingsman: Zlatý kruh
ÚŽASNÝ! To, že jsem neměla volný čas, beru zpět. Na Kingsmana dovjku jsem se těšila už od poslední scény, kde skončila jednička, takže jsem se jeden den na všechno vykašlala a vytáhla kámošku ven pod jednou podmínkou. A tou byla návštěva kina na Kingsmana. Zdálo se mi to o ždibeček lepší, než jednička, protože Channing Tatum a Pedro Pascal. Jsou super. Miluju je. No a samozřejmě, Taron byl skvělý a Mark Strong se mi opět dostal do srdíčka. Doporučuji. ⭐⭐⭐⭐⭐
  • Dokonalý trik
Dokonalost. Režie Christopher Nolan, takže by to nemělo být žádné překvapení. ⭐⭐⭐⭐⭐

HUDBA

Jedna jediná písnička od BTS a spousta různorodosti.

Žádné komentáře:

Okomentovat