úterý 2. ledna 2018

[WRAP UP] prosinec 2017

Řekněme, že prosinec se úplně nevyvíjel podle mých představ, ale jsem za něj ráda. Tedy, jsem ráda, že už rok 2017 skončil, ale o tom až později.

PŘEČTENO

Jako zabít ptáčka, Harper Lee
23. listopadu - 7. prosince
⭐⭐⭐/⭐⭐

Malý princ, Antione de Saint Exupéry
7. prosince
⭐⭐⭐⭐/⭐

Diabolik, S. J. Kincaid
8. října - 9. prosince
⭐⭐⭐/⭐⭐

Jeden z nás lže, Karen M. McManus
9. prosince - 13. prosince
⭐⭐⭐⭐/⭐

Po tvém boku, Kasie West
19. prosince - 20. prosince
⭐⭐⭐/⭐⭐

Píseň zimy, S. Jae-Jones
21. prosince - 25. prosince
⭐⭐/⭐⭐⭐

Zlodějka knih, Markus Zusak
3. září - 30. prosince
⭐⭐⭐⭐/⭐

NA BLOGU

FILMY A SERIÁLY

Rozkoukáno:
  • Healer
  • Attention, Love!
  • Bride of the Water God

Zhlédnuto:

Fight My Way
Ách, děkuji bože za vánoční prázdniny! Řekla jsem si, že se podívám na první díl a dál uvidím. Ha, za jeden den jsem zhlédla rovnou tři epizody. Jak naivní jsem byla, že zůstanu pouze u jednoho dílu za den... Už by to jen chtělo dokoukat ty dva seriály, co sleduju už dva měsíce, yikes. ⭐⭐⭐⭐⭐

Harry Potter a kámen mudrců - Harry Potter a Princ dvojí krve
Miluju to.  ⭐⭐⭐⭐⭐

Thor: Ragnarok
Však jsem říkala, že na film jdu dvakrát. ⭐⭐⭐⭐⭐

Pretty Woman
Konečně jsem se na to podívala, jelikož se nad tím filmem rozplývají téměř všichni. Jako jo, bylo to vtipný a tak, ale prostě jsem už navyklá na něco jiného. Nebylo to světoborný ani ničím výjimečné, takový průměr romantických komedií. ⭐⭐⭐/⭐⭐

Jumanji: Vítejte v džungli
Minulý rok jsem zakončila filmovou jízdu právě tímto filmem. A jaké překvapení bylo, když se ve filmu objevil Nick Jonas; to jsem měla bradu až na podlaze kina. Bylo to vtipné, to jo, ale některé věci bych tam vůbec nedávala, některé dialogy byly příšerné klišé, ale tak to prostě s takovými filmy bude vždycky. Bylo to dobré, ale ne tak dobré, jak jsem si představovala. ⭐⭐⭐⭐/⭐

HUDBA

Bez K-popu by to nebyl pořádný playlist. Tentokrát tedy žádné BTS, ale Monsta X a SHINee mě dostaly do kolen. V prosinci také zveřejnil G-Eazy nové album The Beautiful & Damned, což je pravděpodobně to nejvydařenější album vůbec. 

Žádné komentáře:

Okomentovat