neděle 15. listopadu 2015

Book Haul: září/říjen

SEPTEMBER - OCTOBER book haul 2015


A je to tady. Začátek školy. Není nad to si tyto 2 chaotické měsíce trochu zpříjemnit, že? Na článek jsem se chystala už strašně dlouhou dobu, ale na focení knížek jsem se dokopala teprve dnes odpoledne. A jelikož venku máme takové pěkné počasí - ano, já vím, že prší, ale není nic hezčího, než kapky vodu klouzající po okně - jsem se rozhodla fotit u okna, ale já blbá jsem nesrolovala žaluzie. Tlesk, tlesk, tlesk pro mě.  


_______________________________________

Sarah J. Maasová - Skleněný trůn
Jsem si jistá, že Skleněný trůn vám představovat nemusím. Ohledně této knížky se zažilo velké bum, tudíž jsem neodolala a hned si ho koupila. Měla jsem štěstí, protože na megaknihy.cz měli zrovna 30% procentní slevu na všechny knížky. No nekupte to. 
P.S.: Recenzi očekávejte během příštího týdne :).


Kerstin Gierová - Rudá jako rubín
Nad touto knížkou jsem přemýšlela už delší dobu. Nechtěla jsem si ji přečíst, protože jsem zjistila, že ji napsala německá autorka, a jelikož jsem od Němců nikdy nepřečetla nic, co by mě uspokojilo, tak jsem se do toho nehrnula. Ale ostatní na internetu sérii Drahokamy tak moc vychvalovali, že už jsem nevydržela ten "nátlak" a chňapla po ní v knihkupectví.
P.S.: Recenze do konce měsíce.


Kerstin Gierová - Modrá jako safír
Nevím, proč jsem chovala takovou velkou zášť k německým autorům, ale Kerstin Gierová píše prostě NÁDHERNĚ. Četla jsem od ní již Stříbrnou knihu snů a nemohla jsem se od ní odtrhnout. A série Drahokamy? Ta mi padla do oka, tudíž jsem se vrhla na druhý díl.


Keri Smithová - Destrukční deník
Knihu jsem měla v merku už hodně, hodně dlouhou dobu. Destrukční deník jsem si objednala se Skleněným trůnem a nemůžu si vynachválit. Nejen, že vás skvěle odreaguje, ale také objeví vaše destrukční já, jak sama říká autorka.



Žádné komentáře:

Okomentovat