sobota 18. srpna 2018

[WRAP UP] červenec 2018

Tak tohle je pořádná ostuda. Takhle pozdě jsem wrap up z minulého měsíce nikdy nezveřejnila. No, všechno musí být jednou poprvé, že 😅?


PŘEČTENO


Temný duet, Victoria Schwab
18. června - 3. července
⭐⭐⭐⭐/⭐

Jedna želva za druhou, John Green
7. července - 12. července
⭐⭐⭐⭐⭐

The Hate U Give, Angie Thomas
13. července - 23. čeervence
⭐⭐⭐⭐⭐

Artemis, Andy Weir
23. července - 25. července
⭐⭐⭐/⭐⭐

Eliza and Her Monsters, Francesca Zappia
26. července - 27. července
⭐⭐⭐⭐⭐

NA BLOGU


FILMY A SERIÁLY

Annihilation
Na tenhle film jsem se podívala z čistého zoufalství, jelikož jsem měla slump ve sledování čehokoliv. Annihilation mi ale nepomohlo a uvedlo mě ještě do většího slumpu. Nápad zajímavý, ale provedení se mi moc nelíbilo. Po měsíci, co jsem film viděla, si konec nemůžu zaboha vybavit. Ach jo. A to tam hraje tolik skvělých hereček. ⭐⭐⭐/⭐⭐

Love, Simon
Nejvíc roztomilý. Jinými slovy to popsat nedokážu. Před filmem jsem si nestihla dát re-reading, ale to mi v tomto případě vůbec nevadí. Pokud se chcete podívat na něco oddechového, Love, Simon je přesně pro vás. ⭐⭐⭐⭐⭐


1 komentář: